Extra positie aanmaken in template + tekst weghalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Ik wil graag een extra positie boven aan mijn site aanmaken, waar ik het logo van de site naar kan zetten. wie kan mij uitleggen hoe ik dit kan doen?

Ik maak gebruik van deze template.

Ik heb het menu rechtsboven weggehaald, maar nu wil ik ook de tekst linksboven weghebben, heb al even gekeken, maar kan zo niet vinden op welke plek ik die tekst weg kan halen.

alvast bedankt!

Het logo van dit template is aan te passen via de parameters: Template parameters

Eigen posities kun je maken door de HTML/CSS bestanden van het template aan te passen. Je kan bovenaan een <div> toevoegen met een logo.
De bestaande logo positie in het template is <div id="logo" class="gainlayout"> Deze zit in de header div: <div id="header">.

Succes!

Hoe ik die tekst weg kan halen dat weet ik inmiddels, maar hoe ik het instel met de posities en hoe ik het logo op de site kan krijgen, hoe ik dat aanmaak met codes. kom ik niet uit.

Om het template aan te passen heb je enige kennis nodig van HTML/CSS. Je kan dan eigen div's toevoegen (en bestaande div's weghalen).
Als je geen verstand hebt van code kun je beter de standaard parameters van het template gebruiken. Daarmee kun je ook een logo invoegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan