extra router plaatsen zonder kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk19

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2014
hallo
ik wou graag een extra router boven plaatsen zo dat ik mijn computers die boven staan daar op aan kan sluiten.
maar ik heb gekeken en er is geen ruimte om een internet kabel van het modem beneden naar boven te leggen
is er een manier om dit draadloos te doen ?
als dit zou kunnen welke onderdelen kan ik dan het beste gebruiken ?

Je kan volgens mij zo'n inplug set kopen die steek je in het stopcontact lan kabeltje van modem in dat stop contact ding en 1tje boven daar gaat ook weer een lankabel uit en die stop je dan als volgt in je Router het ligt er aan als boven de 1e verdieping is raad ik je deze aan. http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artike...e plug&PI=0&PrI=1&Nrpp=192&Blocks=0&View=Grid daar loopt dan weer dat kabeltje uit en die stop je dan in die router. Als het goed is moet dat werken wat voor Modem je heb als het een Technicolor van UPC Heb werkt dat in ieder geval niet dat heb ik ook getest met mijn oude werkte het wel.

:D MVG Stanley Everstein

met welke van de twee kan ik servers ook boven hosten ?
want als ik nu een server host kan dat niet om ik op de wifi van zon arris bakje zit

Arris bakje? Van caiway toevallig? Weet je zeker dat daar WiFi op zit? Ik denk dat een powerline adapter set de beste keuze zou zijn.

Arris bakje? Van caiway toevallig? Weet je zeker dat daar WiFi op zit? Ik denk dat een powerline adapter set de beste keuze zou zijn.

er staat arris op het bakje is van kabelnoord
en op dit moment zit ik op dat wifi
ik niet of caiway is heb er niet het meeste verstand van
maar zou die server kunnen liggen aan dat bakje ?
het is trouwens modem en router in 1 zeg maar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan