extra scherm aan sluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jay448

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2011
Hallo,

ik heb een PACKARD BELL IMEDIA I5622 en nu vroeg ik me af,
Er zitten 2 vga aansluitingen op de pc en nu heb ik nog een extra scherm maar als ik die aansluit doet hij niks, zou het kunnen zijn dat je niet op 2 vga aansluitingen tegelijk kan gebruiken?
Er zat wel een plastic dopje over de 2de vga aansluiting.

Jay

Laatst bewerkt door een moderator:
gewoon aansluiten en daarna activeren in beeldscherm eigenschappen..
dat plastic kapje is alleen maar bescherming

Al gedaan maar werkt niet (met gedaan bedoel ik dan geprobeerd)

Jay.

Vaak wordt dat kapje geplaatst als er een tweede videokaart aan boord is. Het kapje zit dan over de onboard videokaart om verwarring te voorkomen. De onboard kaart wordt namelijk uitgeschakeld op het moment dat je een extra videokaart monteert.

Maak je pc eens open een kijk waar de videoconnectoren aan vastzitten. Of post hier een foto van de achterkant.

Probeer eens Windows-logo + P en kies voor Dupliceren. Als het goed is staan nu alle twee de vga-uitgangen aan.

Sorry voor de late reactie maar hier een foto van het kapje en de Vga die nu zit ingeplugt
[smallimg]http://img194.imageshack.us/img194/4048/dsc05776nw.jpg[/smallimg]

[smallimg]http://img824.imageshack.us/img824/2918/dsc05777d.jpg[/smallimg]

Laatst bewerkt door een moderator:
Een onzichtbaar kapje :confused:

Lees nog eens mijn post en lees eens de handleiding van je pc. Wat staat daar in?

Met afbeelding is het duidelijk. Dat kapje wordt door de fabrikant geplaatst om duidelijk te maken dat die poort niet gebruikt kan worden. Je zult de aansluitingen op je videokaart moeten gebruiken.

Ook op te foto te zien is dat je nog een HDMI en DVI aansluiting over hebt. Hier kun je wel nog een monitor aan koppelen. Je zou even moeten kijken of de witte connector (DVI) een DVI-D variant is. Dat betekent dat het VGA signaal ook nog aanwezig is. In dat geval kun je met een simpele verloopkabel nog een VGA monitor aansluiten.

Crash, hoe maak ik afbeeldingen zichtbaar of kan alleen jij dat doen.
Bedankt trouwens voor het zichtbaar maken ;)

Kun jij ook hoor, ik vermoed dat er iets fout zal met de links naar je afbeeldingen. Als ik de links kopieerde en plakt in de adresbalk werkte ze wel. Heb toen met rechts op de afbeelding zelf geklikt en die link gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan