extra scherm met aanmelding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bisopn

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
binnenkort ga ik een nieuwe computer bestellen, en hier heb ik dan in mijn ruimte 4 schermen op.
het 5e scherm ben ik van plan naar een andere ruimte aan te sluiten op de zelfde pc. met gebruikers.
nu heb ik het volgende al. als test.
ik heb een snelkoppeling gemaakt naar C:\Windows\System32\tsdiscon.exe, om naar een andere gebruiker over te schakelen.
dit werkt wel. maar als ik een test gebruiker aanmaak en hier via de andere gebruiker snelkoppeling op aanmeld, heb ik hier op het zelfde scherm de startbalk, ik heb deze verplaatst naar het 2e scherm (test) en kan. is allemaal goed. maar het aanmelden (daarvoor) krijg ik niet op de overige schermen te gelijk.
wanneer ik in de test gebruiker het standaard scherm op het 2e scherm zet, en terug ga naar mijn eigen gebruiker is daar ook het standaardscherm omgezet, en dus gelijk voor bijde gebruikers.
Het standaard scherm hoeft dan niet persee omgezet. maar kan ik het inloggen van de gebruikers inlogscherm op meerdere schermen krijgen.

zodat
het beeld ook in de andere ruimte zichtbaar is voor aanmelden.
de pictogrammen zijn wel verplaatsbaar die nodig zijn voor in de 2e ruimte. maar hoe zit dit met meldingen die op het scherm komen, deze zullen lijktmij ook alleen op het standaardscherm komen, en dus niet zichtbaar in de andere ruimte.

is het mogelijk dan ook de meldingen op beide schermen zichtbaar te maken.

of is dit alleen op te lossen met een dvi/vga splitter van de uitgang van het hoofdbeeldscherm.

op deze manier is in de 2e ruimte alles te zien wat op mijn standaardbeeldscherm te zien is, en blijft het zelfde beeld.

wil je gewoon alles wat op het ene scherm gebeurt ook op het 2de scherm ????????????

Nee. beter van niet,
Het zou mooi zijn als dit op een eigen scherm is uitbreid met buis naar het 5e scherm in andere ruimte.
een muis/toestenbord kan via usb wel hubbel worden aangesloten.
maar het 5e uitgebreide scherm kan op deze manier niet op worden ingelogt door dat dit niet het standaard scherm is.
scherm1 scherm2 scherm3 scherm4 ruimte 1
scherm5 ruimte 2
ruimte 1 is het standaard beeldscherm 2, maar het uitgebereide scherm naar ruimte 2 kan niet op standaard scherm als 2e worden ingezet.
Hoe kan ik dit zo doen, dat ook dit een standaard scherm zal zijn. maar wel los is van het scherm2 in ruimte1.

Ik zit ook al te denken aan extern bureaublad, maar is hier alles exact zelfde instelbaar zoals normaal via een monitor rechtstreeks, en muis/toetsenbord.
kan er zo voorbeeld ook video bewerking worden gedaan. of overigen dingen. of werkt dit - niet gelijk als rechtstreeks op pc zelf...

Mijn beste idee lijkt me toch het uitbreiden van het scherm, als dit instelbaar is als 2e standaardscherm..

of het inlog scherm op alle schermen zichtbaar maken als dit mogelijk is, en dat er meldingen op scherm op beide schermen instelbaar is, wordt er op een van de schermen op ok geklikt van een melding verdwijnt dit op het andere (ander hoofdscherm) ook.
maar het scherm is los (geen clone) en gewoon uitgebreid van alle overigen schermen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan