Goedemorgen allemaal,
Heb in het verleden een grote spreadsheet gemaakt betreffende onze hypotheek.
Hierin bevindt zich ook een Spaar hypotheek.
Nu heb ik het volgende.
Heb schriftelijk bericht ontvangen van de bank,dat ik in Oktober 2019 , 8.500 Euro belasting vrij mag storten in de spaarpot van de spaarhypotheek.
Heb het al berekend op internet, via, "Bereken het met ...".
Wat de bank schrijft klopt.
Nu wil ik dit graag in mijn spreadsheet verwerken, ben al het hele wekend bezig, maar kom er niet uit.
Mag ik jullie om hulp vragen ?
Zal onze precieze cijfers doorgeven.
Hoofdbedrag Spaar hypotheek 67.740,= ( deze blijft staan).
Rente 2,35 %
Volgens mijn Spreadsheet ( en dat klopt, bleek telefonisch afgelopen Vrijdag met de bank ), is er t/m Oktober een bedrag gespaard van Euro 10.093,42
Plus de vrije extra 8.500,= is dat totaal 18.593,42, wat er dan in de pot van de bank komt/zit.
Per Oktober is de looptijd nog 274 Maanden.
De maandinleg is nu 140,15 en deze zal dan zakken naar, volgende de opgave van de bank ongeveer 99,92 ( de bovengenoemde site spreekt over 100, dat zal dan wel kloppen, waarschijnlijk is hier een afrondings factor in het spel)
Dus in het kort :
Hoofdbedrag 67.740
rente 2,35 %
looptijd nog te gaan 274 maanden
begin kapitaal per Oktober is 18.593,42
maand inleg nu 140,15 dit zal ongeveer 99,92 Euro gaan worden.
Alvast bedankt voor het meedenken, groetjes,
Heb in het verleden een grote spreadsheet gemaakt betreffende onze hypotheek.
Hierin bevindt zich ook een Spaar hypotheek.
Nu heb ik het volgende.
Heb schriftelijk bericht ontvangen van de bank,dat ik in Oktober 2019 , 8.500 Euro belasting vrij mag storten in de spaarpot van de spaarhypotheek.
Heb het al berekend op internet, via, "Bereken het met ...".
Wat de bank schrijft klopt.
Nu wil ik dit graag in mijn spreadsheet verwerken, ben al het hele wekend bezig, maar kom er niet uit.
Mag ik jullie om hulp vragen ?
Zal onze precieze cijfers doorgeven.
Hoofdbedrag Spaar hypotheek 67.740,= ( deze blijft staan).
Rente 2,35 %
Volgens mijn Spreadsheet ( en dat klopt, bleek telefonisch afgelopen Vrijdag met de bank ), is er t/m Oktober een bedrag gespaard van Euro 10.093,42
Plus de vrije extra 8.500,= is dat totaal 18.593,42, wat er dan in de pot van de bank komt/zit.
Per Oktober is de looptijd nog 274 Maanden.
De maandinleg is nu 140,15 en deze zal dan zakken naar, volgende de opgave van de bank ongeveer 99,92 ( de bovengenoemde site spreekt over 100, dat zal dan wel kloppen, waarschijnlijk is hier een afrondings factor in het spel)
Dus in het kort :
Hoofdbedrag 67.740
rente 2,35 %
looptijd nog te gaan 274 maanden
begin kapitaal per Oktober is 18.593,42
maand inleg nu 140,15 dit zal ongeveer 99,92 Euro gaan worden.
Alvast bedankt voor het meedenken, groetjes,