Extra vermelding bij typen

• Onderwerp starter Onderwerp starter toop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik heb op mijn Ipad het nieuwe ios en als ik een mail typ komen er zinnetjes in beeld die ik kan gebruiken door aan te klikken maar ze zijn in het engels, hoe kan ik die veranderen in het nederlands

@ toop,

Ga naar InstellingenAlgemeen ☞ scroll naar Taal en regio ☞ tap erop ☞ Volgorde Voorkeurstalen Nederlands.

54663ead438fd-IMG_0762.PNG

Laatst bewerkt:
Dat stond het al. Er staat Nederlands, Chinees, Engels. En heb nederlands aangeklikt. Heb ook geklikt op het wereldbolletje naast de spatiebalk. Daar heb ik ook de keuze van bovengenoemde talen. Als ik engels aanklik krijg ik het in het Engels maar als ik Nederlands aanklik krijg ik niets meer.

@ toop,

Ga naar Instellingen ☞ Algemeen ☞ scroll naar Regionotaties ☞ tap op Geavanceerd ☞ en kijk of onderstaande ook zo is ingesteld ☞ Automatisch Taal (Aan / ingeschakeld) ☞ Taal ☞ Nederlands.

546614d929480-Schermafbeelding_2014-11-14_om_15.41.18.png

Extra vermelding

Het stond zo niet ingesteld. Nu wel, maar ik krijg niet meer de woorden in beeld die ik kan aanklikken om te gebruiken. Het komt wel in beeld als ik het wereldbolletje in het Engels doe.

@ toop,

Ga naar InstellingenAlgemeen ☞ scroll naar Toetsenbord ☞ tap erop.
Kijk of Suggesties is ingeschakeld.

54663ecead1dd-IMG_0765.PNG

54663fb143da5-Schermafbeelding_2014-11-14_om_18.33.18.png

@ toop,

Ga naar InstellingenAlgemeen ☞ scroll naar Stel opnieuw in ☞ tap erop.
Tap vervolgens op Herstel toetsenbordwoordenboek.

54664b52d5efa-IMG_0771.PNG

Vervolgens zou ik de iPad uitzetten even wachten dan weer aanzetten.

Ik heb deze optie De suggesties uit het woordenboek opnieuw instellen zelf nog nooit gebruik, ik weet dus niet wat de gevolgen zijn :rolleyes:

Extra vermelding

Je bent erg behulpzaam. Heb het gedaan maar er verandert niets. Sorry

@ toop,

toop zei:
Heb ook geklikt op het wereldbolletje naast de spatiebalk.

546673d59e170-IMG_0774.PNG

Door het werelbolletje, heb ik een donkerbruin vermoeden dat u een third party toetsenbord gebruikt op de iPad, klopt dit?

Een third party toetsenbord zijn zoals: Brightkey Keyboard, SwiftKey Keyboard, Swype, TextExpander 3, Touch Pal Keyboard & Minuum bijvoorbeeld.
Het nadeel van een third party toetsenbord is dat er nog géén Nederlandse uitvoering is, voor zover ik weet.
Een third party toetsenbord overruled de standaard instellingen :rolleyes:
Indien dit klopt rest nog maar het deïnstalleren van de third party toetsenbord denk ik.

Extra vermelding

Geen idee wat voor toetsenbord ik heb. Heb een iPad 2 gekocht in Amerika al zo'n 4 jaar geleden denk ik. De ipad 2 was net uit. Misschien dat het dat is. Laat het maar zo denk ik. Bedankt voor de moeite.

Gr. Toop

@ toop,

Geen idee wat voor toetsenbord ik heb. Heb een iPad 2 gekocht in Amerika al zo'n 4 jaar geleden denk ik. De ipad 2 was net uit. Misschien dat het dat is.
Volgens deze link
Een in Amerika aangeschafte iPad is gewoon in te stellen op de Nederlandse taal.

Als u iTunes op de computer start en vervolgens de iPad aansluit aan de computer, dan kunt u zien welke apps allemaal zijn geïnstalleerd op de iPad.
Wanneer inderdaad een third party toetsenbord op de iPad wordt gebruikt, dan neem ik aan dat u bij de Instellingen van dat app zelf, wellicht de instellingen kunt aanpassen/wijzigen.
Elke app wordt ook steeds ge-update, ook de “talen” worden uitgebreider.

Extra vermelding

Hij is ook gewoon meteen ingesteld op Nederlandse taal en alle apps zijn ook hetzelfde als een hier gekochte en alle apps worden ook geupdate

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan