extra verwisselbare schijven erbij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

finley

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2004
ik heb xppro installatie uitgevoerd omdat ik regelmatig de melding kreeg dat hij iets miste. Alles werkt nu weer perfekt. Alleen heb ik ineens 4 verwisselbare schijven extra! Hoe krijg ik deze er nu weer uit? Mijn DVD- en DVD-R zijn nu H: en I: geworden ipv D: en E:!

Ben een beetje blond!! Wat bedoel je hiermee? Ik heb niets toegevoegd aan hardware als je dit bedoelt.

Ga in het register met regedt32 in uitvoeren naar;

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\MountedDevices

Wis alles wat in het rechter venster staat en start opnieuw op, hopelijk zijn ze nu weg.

Ook al in apparaatbeheer gekeken of ze daar ook bij staan? en waaraan ze zijn gekoppeld?

Wat een bovenbuurman van mij al zei, heb je virtuele drivers geladen van b.v. Daemon tools, Alcohol 110%, of een dergelijk programma?

Heb je USB opslag apparaten aangesloten? of gehad? zoals een USB stick, printer, fototoestel?

Deze kende ik overigens nog niet, weer wat nieuws.:confused:

De voorbeelden zoals deamon tools etc. zeker niet geladen. USB opslagapparataen ook niet. Een aantal maanden geleden wel een camera maar voor de installatie (begin deze avond) had ik dit probleem nog niet. In apparaatbeheer onder DVD/CD-rom-statiosn staan er wel gewoon twee zoals het hoort. Raar,he?

finley zei:
De voorbeelden zoals deamon tools etc. zeker niet geladen. USB opslagapparataen ook niet. Een aantal maanden geleden wel een camera maar voor de installatie (begin deze avond) had ik dit probleem nog niet. In apparaatbeheer onder DVD/CD-rom-statiosn staan er wel gewoon twee zoals het hoort. Raar,he?

Verwisselbare media zijn meestal USB sticks, printers met een ramschijf, camara's, oftewel met een geheugenkaart, en niet te vergeten, SATA schijven kunnen het ook zijn.

Maar daar schiet je allemaal niets mee op, zijn/staan de USB driver in apparaatbeheer allemaal goed?

Zoals ik al eerder aangaf, snap er sikkepit van.:confused:

In apparaatbeheer staan wel USB HID maar onder Human Interface Devices. Er staan geen vraagtekens of uitroeptekens in. Maar toch bedankt, joh!

Dat zijn ze dus, bij het installeren gevonden door XP en geconfigureerd.:eek:
Mij een beetje in het ootje nemen, bah.:D

hi,hi, zei toch dat ik blond ben geweest. Toch snap ik het niet want waarom staan ze er nu dan in en voorheen niet? Kan ik ze er niet uithalen?

Tuurlijk, blondje:p , als je nog zo'n afdekplaatje voor je bay hebt, neem tenminste aan dat ie in een 5,25 bay zit.

Ik snap de boodschap. Moet maar weer eens m'n hersens gaan gebruiken. Bedankt he voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan