extra verzender(afzender)

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Ik ben lid van eBay en hun mail ontvang ik op een door mij aan hun opgegeven emailadres.Al jaren gaat dit prima,maar nu vragen ze mij om dat adres ook als verzender te gebruiken zodat ze een extra veiligheidscontrole hebben.Ik heb hier en daar eens rond gekeken en er zou inderdaad een mogelijkheid zijn .Maar ga ik het toepassen ,blijkt het in MAIL van VISTA niet te werken.
Wie weet de oplossing?

Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat deze vraag van ebay afkomstig is ?
En dat het geen fraude is, om jouw email naar een ander adres te laten versturen.

Kijk eens goed de header na van de vraag.

extra verzender/afzender

Bedankt voor je bezorgdheid loonytune.Nee dit is niet het geval.Zoals vaker bij eBay stellen ze zich heel formeel op en stellen dat ze mij niet kennen.Begrijp me goed,hun sturen mails naar mijn emailadres dat ik gebruik alleen voor eBay.Ook eventueele kopers die met mij mailen komen op het zelfde adres binnen.De situatie is nu,dat zij mij verplichten ook vanaf dat adres mijn eBay mail te verzenden.
De procedure die ik moet toepassen weet ik niet.Wel vind ik voor Outlook Express de mogelijkheid om "from"met verschillende afzenders te gebruiken.
groet sytske

Het valt mij heel erg tegen dat niemand mijn vraag heeft beantwoord.Ook als een vraag gemakkelijk te beantwoorden is,mag er best iemand op reageren.Inmiddels weet ik hoe je dit oplost en het is vrij eenvoudig.Maar dat niemand zo netjes is om mij te helpen vind ik beneden peil.Ik ben lid van deze club geworden omdat het een vriendelijke/behulpzame indruk maakte.Nu heb ik echt twijfels.

Tsja, als niemand het antwoord weet, is het maar goed dan niet iedereen onzin gaat posten.

Toch ?

Daar gaat het mij niet om.Ik lees altijd de meest vernuftige verhandelingen als iemand antwoord geeft op een vraag .In dit geval blijkt de oplossing meer voor de hand te liggen dan ik verwachtte.In "extra " een internetaccount erbij maken en dat is het.
Ik krijg de sterke indruk dat zo iets onbenulligs geen antwoord verdient. Toch?
Dat jij wel hebt geantwoord ook al droeg je geen oplossing aan,ben ik je erkentelijk voor.
groet Sytske

Hoi Sytske, ik ben dit niet met je eens hoor.

Er moet maar net iemand langskomen op het juiste moment en jouw vraag lezen en ook nog het antwoord weten.
Ik weet zeker als dit gebeurd zou zijn dat je ongetwijfeld wat meer antwoorden had gehad.

Een verenigingslid betekend niet dat je een streepje voor hebt.
Iedereen is gelijk en dat vind ik nu juist een "pre" op Helpmij.
Het verschil als verenigingslid is dat je de vereniging financieel steunt.

Ik hoop dat ik dit als collega verenigingslid zo goed mogelijk uitgelegd heb.

Als er Helpmij mensen zijn die dit beter uit kunnen leggen............. graag.

De zaak is voor mij ,met een onplezierige nasmaak,afgesloten.

Een antwoord is nu eenmaal niet af te dwingen. Als niemand het antwoord weet, of toevallig niemand die toevallig het antoord weet, jouw vraag leest, is zoiets aan niemand te verwijten.
Daarnaast is iedereen op Helpmij vrijwilliger en geeft hij uit hobby alle antwoorden.

Daarom mijn advies: Kijk even terug naar de momenten waarop je wel goed geholpen bent op Helpmij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan