Extra vraag ivm. torrents

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sophya

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2005
Berichten
122
Hey ,


Uiteindelijk ondervind ik toch nog een probleem....
Bij het gebruiken van 'bittornado' blijft bovenaan de status-cirkel zwart ; ik vermoed dat ik eerst
iets moet uploaden voor ik wat downloadsnelheid krijg....

Maar hoe werkt het uploaden?:rolleyes:


Als ik nog eens iets kan doen voor jullie....
Sophya Duchamoinier

(zie vorig bericht: ' torrents')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
in princiepe werkt het zo dat wat jij aan het downloaden bent gelijk geshared wordt met de rest van de mensen die dat bestand aan het downloaden zijn, hoe meer mensen dat bestand downloaden hoe sneller het downloaden gaat.

Hoe langer jij download zal jouw snelheid ook verhogen, als je rondje zwart is kan het zijn dat de torrent niet meer geseed wordt, in andere woorden niemand stelt die download ter beschikking.


en waarom lig je op een kast ;)
 
Het kan soms ook wel een tijdje duren voordat het downloaden begint hoor. Soms begint het bij mij pas na een uur of 3 a 4.

Maarre...
Dat zier er mooi uit op de foto zeg!!
Mijn complimenten hoor!
Zelden zo'n mooie kast gezien:p
 
Geplaatst door erbicom
Zelden zo'n mooie kast gezien:p
Ja, die kast, dat viel mij ook als eerste op. Uhu. :rolleyes:

Maar 't wil wel eens gebeuren, bij de één werken torrents super, bij de ander werkt 't hopeloos. Bij mij werkt 't wel lekker :)

Maar torrents hangen van 't één en ander af, namelijk van hoeveel jij upload en hoeveel uploaders er in totaal zijn. Als er niemand is die dat ding upload, dan kun jij 't ook nogal moeilijk downloaden. Oude torrents zijn dan ook vaak lastig te downloaden. Als je zelf niet upload is 't meestal nog wel te downloaden, maar gaat 't minder snel.

Dusja ...
 
@ James :

-Ik wil de naam vd foto wel veranderen hoor.....confused:
-Het lukte me niet echt om de andere discussie
voort te zetten

____________________________________________

En o ja ;

ik denk dat dit wel (vrij) goed is :

ik heb een download rate van 16Kb/S
en een upload van 24Kb/S

Maar kennen jullie nog trucs om de downloadsnelheid te verhogen?

Bedankt ,
Sophya Duchamonier

:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een belangrijke manier om je downloadsnelheid hoger te krijgen is door je uploadsnelheid "af te knijpen" om zo je bandbreedte anders te verdelen, maar je moet je dan wel afvragen of dat wel zo eerlijk is tegenover de medegebruikers.


Even huishoudelijk: wil je een "handtekening" maken dan kan je die foto beter zelf ergens uploaden en dan via je Profielinstellingen het plaatje toevoegen, in plaats van steeds alles bij je post mee te zenden. Verder heb ik deze en je oudere thread even verplaatst naar P2P.
 
HEY ,

bedankt ervoor...

Ik bedank iedereen ook voor de informatie ; ik sta bij jullie in het krijt...


BEDANKT XXXX
Sophya Duchamoinier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan