drukkertje
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 okt 2006
Beste mensen,
Ik ben benieuwd of dat iemand mij kan vertellen of het mogelijk is om uit een picklist (zie bijlage) welke dagelijks wordt aangereikt een samenvatting te maken van een tweetal gegevens.
De gegevens welke nodig zijn;
uit kolom A de 6-cijferige opdrachtcode
uit kolom D de 13-cijferige productcode
De opmaak van de picklist is altijd gelijk, echter soms heeft een opdrachtgever meerdere producten besteld.
M.a.w. er is altijd maar één opdrachtcode, maar deze kan gecombineerd worden met meerdere productcode's.
Belangrijk te weten is dat mijn kennis van VBA nihil is, echter misschien dat iemand mij op weg kan helpen.
De gegevens zijn nodig om een kosten overzicht te maken t.b.v. kosten postale verwerking.
met dank voor al jullie antwoorden.
Martin
Ik ben benieuwd of dat iemand mij kan vertellen of het mogelijk is om uit een picklist (zie bijlage) welke dagelijks wordt aangereikt een samenvatting te maken van een tweetal gegevens.
De gegevens welke nodig zijn;
uit kolom A de 6-cijferige opdrachtcode
uit kolom D de 13-cijferige productcode
De opmaak van de picklist is altijd gelijk, echter soms heeft een opdrachtgever meerdere producten besteld.
M.a.w. er is altijd maar één opdrachtcode, maar deze kan gecombineerd worden met meerdere productcode's.

De gegevens zijn nodig om een kosten overzicht te maken t.b.v. kosten postale verwerking.
met dank voor al jullie antwoorden.
Martin
Bijlagen
Laatst bewerkt: