• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Extraheren van 2 gegevens uit een tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

drukkertje

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2006
Beste mensen,

Ik ben benieuwd of dat iemand mij kan vertellen of het mogelijk is om uit een picklist (zie bijlage) welke dagelijks wordt aangereikt een samenvatting te maken van een tweetal gegevens.

De gegevens welke nodig zijn;

uit kolom A de 6-cijferige opdrachtcode
uit kolom D de 13-cijferige productcode

De opmaak van de picklist is altijd gelijk, echter soms heeft een opdrachtgever meerdere producten besteld.

M.a.w. er is altijd maar één opdrachtcode, maar deze kan gecombineerd worden met meerdere productcode's.

:rolleyes: Belangrijk te weten is dat mijn kennis van VBA nihil is, echter misschien dat iemand mij op weg kan helpen.

De gegevens zijn nodig om een kosten overzicht te maken t.b.v. kosten postale verwerking.

met dank voor al jullie antwoorden.

Martin

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Martin,

Dit lijken mij niet echt fictieve gegevens.
Ik zou daar toch mee opletten. Ik denk niet dat iedereen er mee opgezet is dat zijn gegevens op het internet worden gegooid. :shocked:

Joske

Hoi Joske,

Je hebt helemaal gelijk dus ik heb de tabel weggehaald en deze wordt over een papier minuten vervangen.

Dank voor de waarschuwing

Martin

Laatst bewerkt:
De oplossing is aangeboden door Erik Winters,

Veel dank gaat naar hem uit.

Gr. Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan