extreme gaming computer goede prijs of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

358tim

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2009
dag allemaal,

Ik wil een nieuwe pc kopen en vond deze van paradigit zeer mooi http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2345, ik wil er dan alleen de 700w voeding in hebben en verder is ie perfect.
Dan kom ik in totaal op 1850 euro.

Als ik hem echter helemaal zelf bouw kom ik op ongeveer 1700 euro. Nu ben ik benieuwd of het de moeite waard is om de computer zelf te bouwen voor dat verschil. (heb nog nooit een computer in elkaar gezet, wel uit elkaar gehaald).

Is zelf bouwen nou heel moeilijk, en kan je snel de hele boel verpesten/beschadigen of valt dat wel mee?

Alvast bedankt,

Tim

Tja, zoek dezelfde onderdelen die jij wilt hebben eens bij azerty op en zie of het verschil maakt.

Persoonlijk vind ik de pc die je nu laat zien erg duur.

ja, als ik de onderdelen zelf koop en daarna de computer in elkaar zet kom ik op 1700 euro.

Is die 150 euro het risico waard?

1600 max als je het elders koopt en zelf in elkaar zet.

250 euro is een boel geld....

Tja, zoek dezelfde onderdelen die jij wilt hebben eens bij azerty op en zie of het verschil maakt.

Persoonlijk vind ik de pc die je nu laat zien erg duur.

Mee eens.

1600 max als je het elders koopt en zelf in elkaar zet.

250 euro is een boel geld....

+ Dan zou je hem voor ongeveer €50 in elkaar kunnen laten zetten. Scheelt alsnog €200.

Laatst bewerkt:
Is het zelf bouwen moeilijk of is het gewoon draadje volgen en daar erin?

Hoe zit het met schroefjes krijg je die bij je moederbord zodat je deze vast kan zetten of moet je die nog apart kopen?

je krijgt alle schroefjes en kabels erbij
maar wat ik niet begrijp,je koopt een DUUR systeem ,en wilt gaan beknibbelen op het in elkaar zetten
wat misschien 50 of 60 euro kost
En het in elkaar zetten is voor een KENNER een fluitje van een cent
maar voor beginneling is het zoeken
dus je ziet maar :thumb::love::)

is deze ZOVEEL beter dan degene die je mij hebt helpen bouwen marsmannetje?

De videokaart is beter (en duurder)
De processor is wat beter (buiten gamen vooral/alleen te merken)
Moederbord wat uitgebreider.

Maaruh ik had me een keer verrekend. Komt niet zo heel veel voor, maar 1600 euro was totaal verkeerd.
Dit is het in werkelijkheid:

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/39265

En nu ben je dus gek als je bij paradigit gaat kopen.

Inderdaad, en daar komt dan misschien een tientje of 5 bij als je het door het bedrijf zelf laat bouwen.

dat is inderdaad een mooi systeem. Zal eens goed nadenken, dan kijk welke ik ga kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan