Eyefinity zonder lag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsliorZ

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2011
Hallo, ik heb op dit moment een Sapphire radeon HD 6670 kaart in m'n pc zitten en kan hier prima alle spellen op ultra mee spelen. Wat ik me afvraag is, worden de prestaties van de videokaart slechter als ik meer beeldschermen aansluit.
Ik wil bijvoorbeeld eyefinity gaan gebruiken, en heb hier 3 schermen voor nodig. Kan ik dan nog steeds alles op ultra spelen zonder lag of word het dan te zwaar voor mijn videokaart?

Alvast bedankt, groeten.

Het wordt zwaarder, je resolutie wordt namelijk veel groter.

heb zelf eyefinity met 19" 27" 19" op 2x 5850 2gb (dus 2 kaarten met ieder 2gb) en ik kan best wel wat spellen NIET op ultra spelen.

Ik speel voornamelijk MW2 en league of legends, kan ik deze spellen op met alles op max zonder lag spelen? Met 3 schermen natuurlijk.
Het zullen 3 schermen van 23 inch worden.

Laatst bewerkt:
MW2 , dat kan met een fix (anders wordt hij uitgetrokken). en dan kan het perfect op 3 schermen.

league of legends heb ik nooit gespeeld :p

League of Legends stelt niet zo veel voor qua graphics, Zou je me alvast kunnen uitleggen hoe die fix werkt? En maakt het uit of ik op alteriwnet speel? Thanks.

Bij mij zit er geen displayport op, er zit één DVI-D poort op, één VGA en één HDMI. Kan ik nu drie beeldschermen aansluiten? een op VGA, een op DVI-D en een beeldscherm op DVI-D via een HDMI -> DVI-D adapter.

Dat zou je in je boekje en of op internet moeten zoeken (met het specifieke modelnummer).

ik zou dat echt niet weten zo uit mijn hoofd ;)

Ik heb nog een laatste vraagje. Toen ik mijn PC kocht, vroeg een medewerker in de winkel of ik misschien liever twee videokaarten wilde met een crossfire aansluiting. Ik heb toen als antwoord gegeven, "Dat doe ik later wel, als ik weer wat geld heb", toen heeft hij me verteld dat dat niet mogelijk is omdat je over bijvoorbeeld twee maanden nooit meer een identieke videokaart kan vinden, en dus twee videokaarten op het zelfde moment moet kopen. Klopt dat of kan ik gewoon een tweede videokaart kopen met het zelfde typenummer?

Je kan nu gewoon nog een videokaart van hetzelfde type kopen, dat geeft geen problemen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan