Eyefinity

Status
Niet open voor verdere reacties.

wezl

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2007
Berichten
41
Beste Help mij'ers

Ik heb sinds gisteren 3 monitoren voor eyefinity nu ziet eyefinity wel alle 3 de beeldschermen.
attachment.php

Aleen als ik de laatste wil uitbreiden krijg ik deze melding:
attachment.php

Om het bureaublad uit te breiden.Moet een bureaublad of beeldscherm worden uitgeschakeld.
Nu heb ik al op internet zitten zoeken en zou het kunnen zijn dat ik een active displayport adapter moet hebben in plaats van een non active displayport adapter?
Ik heb nu deze:
108773b.jpg

En nu denk ik dat ik zo een moet hebben maar wil het natuurlijk wel even zeker weten vandaar mijn vraag hier.
122490b.jpg


Alvast bedankt

Groetjes Wezl
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Hij bedoeld dat je PC uitgerust moet zijn met een videokaart met mini-display port.
 
Ja dat heb ik ik heb er 1 aangesloten via dvi de 2de ook via dvi en de 3de met die eerste adapter maar daar werkt die niet mee hij herkent het scherm wel maar zodra ik hem dan wil dupliceren krijg ik die melding
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Ik zou hem gewoon eens uitbreiden ipv dupliceren.
 
Ja dat is juist het probleem dan krijg ik die melding
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Dan zou je die onderste optie van je eerste post kunnen proberen en eerst even op youtube of google. Kijken of het dan werkt;).
 
Nou daarom vraag ik het hier of het met een active adapter wel zou werken want die kost 100 euro en zou zonde zijn als dat dan ook niet werkt:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nu de hele middag zitten lezen en blijkt dat ik een actieve adapter nodig heb maar dan nu de vraag moet ik een adapter van mini displaypoort naar dvi of een mini displaypoort naar vga?
 
Een actieve mini displayport naar dvi adapter.....

En kost je minder dan 100 euro voor DEZE
Is een single link adapter,maar daar kan je toch tot een resolutie van 5760 x 1080 mee krijgen (na inschakelen ringcompressie zelfs tot 6048x1080)

DEZE is zelfs nog goedkoper,en ook een actieve,alhoewel het er niet bijstaat in de specificaties bij 4launch...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan