EZ Cast

Status
Niet open voor verdere reacties.

heager

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 sep 2014
Berichten
3
Kan iemand mij aub helpen?
Ik heb een EZcast aangesloten en wil graag via mijn laptop you tube filmpjes en films streamen naar mijn Smart TV.
Maar helaas loop het beeld spiegel beeld schokkend op mijn tv terwijl het zelfde beeld op mijn laptop vloeiend afspeelt.
Ook is het geluid niet goed op mijn tv en wel op mijn laptop.
Wat doe ik fout of wat moet ik doen om dit probleem op te lossen.
BVD voor u rektie. gr, jan
 
Geen idee of ik kan helpen, maar:
a. Je beschrijft niets over het netwerk dat je hebt. Hoe is de laptop verbonden (bedraad/draadloos)? Hoe is de tv verbonden (bedraad/draadloos)? Hoe is de EZCast aangesloten? (bedraad/draadloos)?
b. Is alles op dezelfde (draadloze/bedrade) router aangesloten?
c. Welke snelheid heeft de tv met Internet (indien draadloos verbonden)?

Tijs.
 
Ezcast maakt een eigen draadloos netwerk verbind tussen bv. Smartphone en laptop en tv.
Met de tel. Heb ik geen probleem als ik bv. You tube filmpjes stream naar de tv. Dan zijn de beelden perfect en ook het geluid is goed.
Filmpjes die op mijn hardeschijf staan verstuurd mijn nieuwe dell laptop probleemloos naar de tv.
Maar ben ik bv verbonden met YouTube dan zijn de beelden op tv schokkerig en is het geluid zeer slecht....hopelijk meer info...gr. en bedankt voor de reactie. .
 
Ik kan je niet helpen, maar hopelijk heeft de extra informatie wel de kansen vergroot dat iemand (anders) je kan helpen.

Overigens vond ik wel dit, mogelijk relevant, in deze review:
Het geluid tijdens de mirror-functie liep bij onze test niet synchroon. De dlna-functie, een andere streamingfunctie, werkt gelukkig wel vloeiend en zonder haperingen of storingen.

Ik neem aan dat jij die mirror-functie gebruikt op je laptop...

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
inderdaad de mirror functie.
werkt prima met de telefoon maar (helaas) nog niet met de laptop richting tv.
gr, jan
 
Er is natuurlijk een enorm verschil in resolutie, schermomvang etc. van je laptop t.o.v. een telefoon... Ik zou verwachten dat de mirror-functie van de laptop gerust 100x meer data verstuurt dan de telefoon...
Meer info/hulp heb ik niet.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan