F schijf te klein

• Onderwerp starter Onderwerp starter stuk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

stuk

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Na iets gewist te hebben tijdens opnieuw installeren van XP, bestaat de schijf volgens bestandsbeheer uit: C-schijf 70,9 GB; F-schijf 3,5 GB; 55 MB niet toegewezen.
Ik krijg nu de melding van de F-schijf vol is. Wat moet ik veranderen en hoe?

deze computer --> rechtermuisknop op de fschijf --> formateren --> snelformateren aanvinken.

Dan hoort die helemaal leeg te zijn

Mijn vraag was denk ik niet duidelijk: de nieuwe XP installatie is gelukt, maar de F-schijf is te klein, hoe krijg ik de capaciteit groter d.w.z. de oorspronkelijke grootte.

maar je help heel goed hoor :thumb:

daar gaat me niet om...
hij stelt in de andere topic die vraag om 1940 ongeveer.Ik reageer gelijk.hij is de hele avond bijna online.
en nu na bijna 2 uur stelt ie deze vraag weer zonder ook maar een reactie in dat andere topic te geven

De onaardige reactie is niet verdiend. Om het één op te lossen is het andere nodig. Kortom zonder de capacteit van de F-schijf terug te brengen op oorspronkelijke grootte kan ik niets meer downloaden of wat dan ook om andere problemen te verhelpen.

Ik kan me helaas niet 24 uur per dag met de computer bezighouden.

Trouwens, als ik dat programma met freeware probeer, vliegt m'n internetverbinding eruit...
Dat had ik misschien gelijk moeten melden in een reactie. Bij deze dus alsnog.

Dankzij passant toch nog gelukt om partition te downloaden en uit te voeren. Verdeling is nu C-schijf 50 GB en F-schijf 20 GB. Is dit normaal?
Heel erg bedankt voor de hulp. Ik zal de vraag nu afmelden als zijnde opgelost. Daag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan