F-Secure Search verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

WHartenheer

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2015
Wie weet hoe ik F-Secure Search kan verwijderen.
De virusscan die ik van Ziggo heb bevalt prima, maar het zoekprogramma vind ik een ramp en wil hem daarom verwijderen.

Wie kan me vertellen hoe ik deze Add bij Firefox veilig kan verwijderen, want dat kan ik nergens vinden.

Kijk eens bij de addons:
Addons.jpg

@ed

Ik denkt dat TS bedoel zoekpagina te kunnen uit Firefox verwijderen ... hoort dat ook bij addons ? :(

Bedankt voor de reactie, Edmor
Deze had ik al gevonden, maar kan ik hem alleen aan of uit zetten.

Het verwijderen van de zoek functie extensie wordt daar niet als optie gegeven

Laatst bewerkt:
:confused: Sorry en excuus daar ik dacht dat om zoek machine F-Secure hier gaat ... en die om plug-in dus gaat vanuit add-ons toch ? :D

Laatst bewerkt:
Daar gaat het ook om **
Alleen ik heb hem via Ziggo

:D Ik snap je WHartenheer :thumb: en dat is oke

Maar ik zelf dacht helemaal wat anders en verkeerd blijkbaar ( kijk plaatje ! ) ...en dat is juist niet zo ... volg maar gewoon edmoor goede tip :thumb:

ScreenShot023.jpg < op deze manier dacht ik dus ..:(

Laatst bewerkt:
Gevonden.

SafeSearch verwijderen van FireFox
Volg deze instructies om SafeSearch niet meer te gebruiken met FireFox.
Volg deze instructies om SafeSearch te verwijderen als uw standaardstartpagina:
Ga naar Hulpprogramma's > Opties.
In het venster Opties opent u het tabblad Algemeen.
Klik op Standaardinstellingen herstellen onder het veld Startpagina.
Volg deze instructies om SafeSearch niet meer te gebruiken als uw zoekmachine:
Klik op het pictogram van de zoekmachine in het zoekveld om het zoekmachinemenu te openen.
Klik op Zoekmachines beheren.
Selecteer SafeSearch in de lijst en klik op Verwijderen.
Klik op OK.
Volg deze instructies om de SafeSearch-werkbalk te verwijderen.
Ga naar Hulpprogramma's > Add-ons.
In het venster Add-ons Manager opent u het tabblad Extensies.
Klik op Uitschakelen in de SafeSearch-extensierij.
Start uw browser opnieuw op om de werkbalk te verwijderen.
Opmerking: Verwijder SafeSearch om de SafeSearch-zoekmachine en -werkbalk volledig te verwijderen.

In ieder geval wat edmoor je aangeeft kan je evt.dat daar verwijderen, bovendien hier heb je nog een mooie ( gratis en betrouwbare ! ook ..) tool om zoiets te verwijderen ... ==>> KLIK HIER

In ieder geval wat edmoor je aangeeft kan je evt.dat daar verwijderen, bovendien hier heb je nog een mooie ( gratis en betrouwbare ! ook ..) tool om zoiets te verwijderen ... ==>> KLIK HIER

Helaas werkt de laatste link niet.
Is dit dezelfde die edmoor aangeeft?

Verwijder je dan niet de gehele virusscan?

Nee dat zijn geen dezelfde links ..
Bedoel je mijn link doet niet ?? vreemd hier van mijn kant doet ie wel ...:( en dat is dus ==>> https://www.browsercleaner.com/

Maar beste WHartenheer doe maar liever deze daar tip van Edmoor dan, die is volgens mij makkelijker voor jou ..
Ik merk dat jij aan het twijfelen bent en in dit geval dat is nooit goed, ook in dit geval mogelijk kan je evt. verkeerde dingen daar misschien verwijderen etc.. ik zal even passen en topic wel volgen ...:(

P.S. Mijn link is uitsluitend om toolbaars te kunnen verwijderen, en evt. ook zoekmachines te kunnen herstellen etc. ( heeft niets met antivirus te maken ! )...:(

Laatst bewerkt:
Download Ext-FF.exe naar je bureaublad.
Windows XP: Dubbelklik Ext-FF.exe om de tool te starten.
Windows 8, Windows 7 en Vista: Rechtsklik Ext-FF.exe en kies voor "Uitvoeren als administrator".
Na een tijdje opent een logje, post de inhoud in je volgende bericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan