F-toetsen werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

CasoLoco

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2012
Hallo,

Ik heb hier een Packard bell LM-87 laptop van ongeveer net een jaar oud
Alles deed het prima totdat vanmorgen de FN toets het niet meer doet, kan dus de scherpte van mijn beeldscherm niet meer
aanpassen. Ook krijg ik hem niet meer in slaapstand.
Alsk mijn internet wil vergroten met F11 pakt hij die ook niet meer, maar ik kan bijvoorbeeld wel mijn geluid aanpassen ( zit naast de F toetsen)

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen het is namelijk heel irritant.

MVG, Cas

Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
Ga naar Packard Bell en download de drivers opnieuw die daar voor verantwoordelijk zijn. Voer je gegevens daar in ga naar downloads>drivers en kijk onder Utilities>keyboard o.i.d.).
Meestal lost dat het probleem op.
http://www.packardbell.nl/pb/nl/NL/content/download

Laatst bewerkt:
Hallo,

Bedankt voor de snelle reactie... ik zal het zo even uitproberen en dan
vertel ik hier wel of het werkt of niet

MVG, Cas

Hallo,

Ik zit te kijken onder Drivers, maar daar zie ik alleen : chipset, SATA ACHI, iAMT, Audio, Aantal keer bluetooth, Card reader, 2 keer LAN, Modem, Touchpad, Turbo boost, Videokaart, 2 keer VGA, en Draadloos-netwerk drivers staan....Welke moet ik hebben?

Ja je hebt volkomen gelijk, normaliter hebben de meeste fabrikanten hier aparte drivers voor PB weer niet dus. :o
Ik zal eens even wat opzoeken en dan hoor je het wel.

Hallo,

Heeft u al een oplossing kunnen vinden m.b.t. mijn vraag?

Mvg, Cas

ik heb ergens gelezen dat je de fn toets moet vast houden en op num lock klikken.
Ik hoop dat het voor je werkt

Zoiets heb ik ook al gelezen en geprobeerd maar werkt helaas niet.

Iniedergeval bedankt voor het meewerken

Wellicht werkt de FN-toets niet meer om de F-toetsen te activeren. Al eens gekeken of er geen vuil o.i.d. onder zit? Kun je die FN-toets niet loswippen en eens kijken wat er aan de hand is? Ik vind verder niks over speciale sofware/drivers van die PB.
Heb je er geen drivers-cd bijgekregen? Ik lees nu in de handleiding dat je die, na aankoop, zelf had moeten maken "Back-updisk met stuurprogramma en toepassing maken".

Laatst bewerkt:
Bij mijn oude laptop kon je de fn toets in en uitschakelen via bios. Kijk daar maar eens naar.

Ja ik zit nu in de bios te kijken, maar geen idee waar ik het kan vinden... en vuil onder de Fn toets lijkt me niet..aangezien ik hier al een aantal keer ( net ook weer ) met een busje lucht onder ben gegaan....wel jammer dat je nooit een CD krijgt bij van iets bij aankoop van een laptop e.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan