F.u.p.

Status
Niet open voor verdere reacties.

anansie

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
Berichten
313
Ik overweeg een abo op Versatel. Zij geven aan dat ze geen datalimiet hebben. Echter kreeg ik onlangs van een versatel dame te horen dat ze een fair use policy hanteren, maar ze kon me niet vertellen wat dat betekende. Volgens mij heeft het iets te maken met een onder- en bovengrens van dataverkeer. Maar waar liggen die grenzen? Op hun site lees ik er niets over.
 
fair use policy is niets anders dan (toch) een download limit.
Fair use is als de gemidelde gebruiker 50 gig per maand gebruikt dan is dat de download limit.
tegenwoordig hebben de mensen grotere schijfen en downloaden ze meer dus kan het ook zijn dat het gemidelde op 150 gig ligt.
Het is dus niet echt te zeggen wat je download limit is, hangt van alle gebruikers af
 
Fair use, de naam zegt het al.
Als je je internet gebruik een beetje fatsoenlijk binnen de perken houdt.
Dus geen gigantische bestanden dagelijks binnenhalen, maar op een eerlijke manier gebruik maakt van je aansluiting.
Over een limiet laten de providers zich nooit uit, want dat is het dus niet.
 
FUP is een policy en daar staat eea van op papier.Vaag is het wel maar het komt er op neer dat bij buitensporig gebruik je hierop aangesproken wordt.De normering is dan afhankelijk van het gemiddelde en dat wordt weer bepaalt door de overige gebruikers.

Kijk anders eens op het Versatel forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan