f5 functie uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pionok

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2004
is het mogelijk om de windows vernieuw functie (f5) uit te schakelen in een website zowel html als flash.
wie weet dit en heeft hier bijvoorbeeld een script voor of weet waar ik dit kan vinden.alvast bedankt
rene

het gaat om een spel in flash formaat. je kunt hier punten mee winnen maar soms loopt het spel vast en dan kan men f5 gebruiken om te verversen.
Helaas wordt er ook misbruik van gemaakt men drukt dan op f5 als hij of zij verliest zodat de tegenstander dus geen punten krijgt.
snap je?

Dat kan niet, en als het wel zou kunnen, dan zou het zoooooo gemakkelijk zijn het te omzeilen.
Beter beveilig je je spel :)

Als je niet weet hoe, dan kun je de morele kant van de spelers aanspreken en ze verzoeken het niet te doen.

Geplaatst door Guus abc
Kijk hier eens.
Als je het toetsenbord weer in elkaar zet, laat je de F5 gewoon weg. :D
lol.

En dan bij elke registratie van een nieuwe speler hem / haar verplichten die F5-toets weg te halen, een foto te laten maken van zijn / haar toetsenbord en vervolgens deze foto naar de admin toe te sturen voor controle.

Om de maandelijkse F5-controle even buiten schot te houden :rolleyes:

Dan moet de admin alleen nog een browser maken zonder vernieuwingsknop en 't helemaal voor elkaar !

jammer dat er van die serieuze (not) antwoorden komen. Ik dacht dat dit een helpmij pagina was en niet belachelijk maak mij pagina.
Jammer. Dat bevestigd maar eens te meer dat er hier dus een heleboel mensen zitten die ook graag mee willen praten maar weinig of geen verstand van zaken hebben.
Ikzelf en vele anderen hier op de site helpen gelukkig wel serieus en daar plukken anderen weer de vruchten van. Van dit soort domme antwoorden wordt niemand wijzer en het vervuild alleen de pagina's maar.
Misschien iets voor de moderators/operators om daar iets mee te doen.
Hopelijk zijn er toch nog mensen die wel een serieus antwoord hebben of een andere oplossing weten voor mijn probleem.
groeten rene

Geplaatst door pionok
jammer dat er van die serieuze (not) antwoorden komen. Ik dacht dat dit een helpmij pagina was en niet belachelijk maak mij pagina.
Jammer. Dat bevestigd maar eens te meer dat er hier dus een heleboel mensen zitten die ook graag mee willen praten maar weinig of geen verstand van zaken hebben.
Ikzelf en vele anderen hier op de site helpen gelukkig wel serieus en daar plukken anderen weer de vruchten van. Van dit soort domme antwoorden wordt niemand wijzer en het vervuild alleen de pagina's maar.
Een hoop geblaat. Niemand maakt je belachelijk, je vat het hoogstens zo op. We hadden gewoon een beetje lol tussendoor, iets dat zeker moet kunnen IMO.
Verder: mijn eerste reactie wás serieus. Het is _niet mogelijk_ de F5-knop bij al je bezoekers uit te schakelen. Een beveiliging ervoor schrijven kan wel, denk hierbij aan sessies / cookies.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan