SMC - FM
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 aug 2006
hallo helpmijers,
Ik zit met een belkin F5D7130 wireless accesspoint probleem
het zit zo, in de handleiding wordt vermeld dat je eerst op hetzelfde subnetmasker moet zitten als het accesspoint, dit doe je door naar de verbinding te gaan en dan een handmatig ip moet invoeren (staat nog geen eens bij wat je moet invullen
) dan doe je dat en dan moet je naar het ipadres 192.168.2.254 dit doe je dan braaf, zonder resultaat uiteraard, anders was ik niet hier...
ik vind dit opzicht vreemd want mijn interne ip is dus 10.0.0.xx en dan zou je aannemen dat je dan naar 10.0.0.254 moet gaan, uiteraard óók wéér zonder resultaat|-)... toen bedacht ik me dat het misschien alleen via de bekabelde verbinding kon, dus het hele tafereel herhaald ook zonder resultraat... mijn probleem is dus dat ik überhaupt niet erin kom om ook maar IETS te veranderen !!!!
Ik zit met een belkin F5D7130 wireless accesspoint probleem

het zit zo, in de handleiding wordt vermeld dat je eerst op hetzelfde subnetmasker moet zitten als het accesspoint, dit doe je door naar de verbinding te gaan en dan een handmatig ip moet invoeren (staat nog geen eens bij wat je moet invullen