Fabrieksherstel in windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruinehond

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2013
Hallo allemaal!

Ik heb een aantal jaar geleden een kleine acer laptop gekocht met daarop windows 7.

Aan het begin van dit jaar heb ik windows 8 online aangeschaft en hierop geinstalleerd.

Nu is mijn vraag. kan ik via het gewone windows menu de laptop terugzetten naar fabrieksinstellingen zonder dat windows 7 er weer op staat?

(Ik wil hem dus naar fabrieksinstellingen terug zetten en wel windows 8 behouden wegens de verkoop van de laptop)

Dank jullie wel!

Nee, dat kan niet. Tenminste: Niet met fabrieksherstel van de leverancier. Wel inderdaad door Windows 8 zélf terug te zetten naar alsof het net geïnstalleerd was.
En daar gaat de link van manamana over.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Als je hem terugzet naar de fabrieksinstellingen (dus v.d. fabrikant v.d. laptop) dan wordt hij teruggezet naar Win 7 zonder Win 8 als het goed is.
Mocht je Win 8 op een andere partitie hebben gezet dan zijn er wellicht andere manieren om Win 7 te verwijderen.
Ben al veel te laat zie ik. :o

Laatst bewerkt:
Oke dankjullie wel!

Dan zit er dus niks anders op dan zelf alle bestanden grondig te verwijderen haha!

Thanks

En we deden het graag he namens allen neem ik aan. :P Fijne avond.

@manamana: Mag jij dat zeggen? Ja, dat mag jij zeggen. (vrij naar Mart Smeets) :P

Tijs.

Of Topic. Die heeft alleen maar verstand van basketbal. :d

Off-topic: Ik heb Mart ook niet zo hoog. :D Ik leende alleen zijn "Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen." wijsneuzerige uitspraak. :D

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan