Fabrieksinstellingen ongedaan maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

quivver

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Ik heb een tool op de windows XP-cdrom uitgeprobeerd (support > Tools > Deploy.cab -> tool sysprep.exe), en vervolgens heb ik op "fabriekssessie starten na opnieuw opstarten" geklikt. Hoe kom ik terug in mijn normale accounts, want ik mag doen wat ik wil, maar mijn accounts dat ik nu heb, zijn leeg. Mijn account staat wel nog op de computer, maar ik kan er niet in :s

Thx alvast!

ps administrator-account kan niet geopend worden omwille van 'account beperkingen' ???

Dank je, maar dat van administrator was niet mijn grootste probleem. Maar dat moet anyway ook worden opgelost, dus toch bedankt!! :)

Om je accounts weer beschikbaar te kunnen maken zul je toch als administrator moeten inloggen.
Als je de home versie van xp hebt dan kan dat alleen in de veilige modus.

Ik heb een nieuwe account gemaakt, en alle bestanden uit de andere account uit de 'Documents and settings'-map verplaatst. Al mijn wachtwoorden e.d. ben ik spijtig genoeg wel kwijt maar ja. Deze methode heeft ook wel voor het grootste deel gewerkt (buiten die details van gegevens van bv emailservers en wachtwoorden, internetverbindingen en zo na) dus ja.

Alvast bedankt allemaal!! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan