Fabrieksinstellingen terugzetten Panasonic DMR-EH65 lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Breero

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2011
Dag,
In mijn domheid heb ik de afstandbedieningscode op DVD 2 gezet.
Nu werkt niets meer. Ook de afstandsbediening niet. Ik wil hem uiteraard weer terugzetten naar DVD1. Dat gaat via het set-up menu. Maar dat is het probleem: ik kom niet meer 'binnen'.

Heeft iemand de ultieme tip ?
Bij voorbaat dank dat iemand hier aandacht aan besteedt en een ander helpt.
Breero

?
Wanneer het apparaat is ingeschakeld en in de stopstand staat:
Houd [CH +] en [CH -] op het apparaat tegelijkertijd ingedrukt
totdat het landinstelling-scherm verschijnt.

Dank voor het antwoord. Maar CH+ en CH - tegelijkertijd ingdrukt houden helpt niet.
Na een seconde of tien verschijnt de tijdsaanduiding weer. Maar dank voor het meedenken.
Breero

Lastig :D
Je kan op 3 manieren resetten, dat is door die 2 toetsen ingedrukt te houden en 2 manieren via het menu waar je niet in kan komen ..

Misschien dat dit je helpt (misschien is er een beveiliging geactiveerd zodat je niet meer in het menu kan komen ?):
Het apparaat herstellen nadat dit buiten bedrijf is gesteld als gevolg van het in werking treden van een van de beveiligingsmechanismen --> Power 10 sec ingedrukt houden.
Daarna weer kijken of je in het menu kan komen, of misschien werken CH +/CH - nu wel, het is maar een gok hoor, niet geschoten ...

Dank je wel. Dit was de gouden tip: namelijk de combinatie POWERKNOP 10 seconden ingedrukt houden en vervolgens drukken op CH+ en CH_ tegelijkertijd op het apparaat.
Daarna gaat er een automatische setup lopen en staat het weer op DVD 1.

Als ik een hoed had, zou ik deze nu voor u afnemen en een hele diepe buiging maken.
Bj deze.
Dank hiervoor en ik kan weer verder genieten op deze zonnige dag. Ik hoop u ook.
Breero

Wat leuk dat het weer werkt .. hou je hoed maar op anders krijg je een zonnesteek :D
Graag gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan