Fabrieksinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

windels

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2005
Ik wou m'n fabrieksinstellingen terug zetten omdat m'n pc wat traag werkte en er te veel onnodige dingen op stonden, maar ik kreeg een error #1826 dacht ik , zo kon hij de instellingen blijkbaar niet trug zetten :confused: .
Ik had wel eens vista geinstalleerd op een andere partitie en die partitie dan weer geformat.Maar daar heb ik nooit problemen mee gehad.

En als ik XP wil opstarten krijg ik ook een error dat hij da ntld.exe(ofzo) niet vindt.

help me pls!! :(

Laatst bewerkt:
dus als ik het goed begrijp staan de instalatie bestanden van XP op je harde schijf die je weer aan roept met de cd van medion?

dus als ik het goed begrijp staan de instalatie bestanden van XP op je harde schijf die je weer aan roept met de cd van medion?
ja, als ik die fabrieksinstellingen herstel is het precies als ik de pc had gekocht

Laatst bewerkt door een moderator:
kom je ook niet meer in veilige modus?
nee in veilige modus geraak ik ook niet, ik krijg een abnormaal scherm als ik F8 doe, waar ik kan kiezen tusssen hard disk en cdrom, als ik kies voor hard disk krijg ik dan een error dat winload beschadigd is of ontbreekt :S
*ZUCHT*

heel simpel,
schroef de pc open, stekkers los halen en floppy er uit halen en dan bij jou er weer op doen.
Als je het ziet is het heel simpel.
Een kwestie van durven.
Wel je pc van het lichtnet halen voordat de de pc open maakt

heel simpel,
schroef de pc open, stekkers los halen en floppy er uit halen en dan bij jou er weer op doen.
Als je het ziet is het heel simpel.
Een kwestie van durven.
Wel je pc van het lichtnet halen voordat de de pc open maakt
k, en dan die msdos doen ?

ik heb een XP cd-rom hier liggen, maar dat werkt ook al niet :S als ik opstart met de cd zoekt hij eerst hardware ofzo, en dan krijg ik een blauw scherm met een error op en ik krijg dus niet bv XP installeren als ik met de cdrom opstart

nu vraag ik me af, hoe kan ik mijn pc formatteren?

Als u het wil doen met de rescovery disk, heeft u al eens het station D of E geformateerd? want daar staat dat van medion op.

dan kunt u als het goed is met de cd van de drivers in de cd rom stoppen en opnieuw opstarten

er is niks met drivers ^o)
thx thx! :D
het is gelukt om XP te herinstalleren

maar
was wel zonder drivers enzo
en alle programma's van vorige xp staan er nog op :S en bij men boot scherm kan ik ook nog voor de oude XP kiezen
ik heb nochtans bij de installatie van XP gekozen om de vorige te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan