Fabrieksinstellingen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Glory
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Glory

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Hallo, ik heb een vraag over vista. Ik wil mijn systeem weer sneller maken door alles eraf te gooien. Dus de computer weer naar fabrieksinstelling terug brengen. Maar ik heb alles geprobeerd maar het lukt niet met vista. Hij moet gewoon weer zo snel worden als eerst.

Groetjes en alvast bedankt

Hallo, ik heb een vraag over vista. Ik wil mijn systeem weer sneller maken door alles eraf te gooien. Dus de computer weer naar fabrieksinstelling terug brengen. Maar ik heb alles geprobeerd maar het lukt niet met vista. Hij moet gewoon weer zo snel worden als eerst.

Groetjes en alvast bedankt

Ehm, beetje onduidelijk dit :P Is hij niet meer zo snel als eerst?

Nee, ik heb mijn laptop net een maand. Ik heb 3gig ram geheugen 1.9GHz 2x 512 KB processor. Gewoon een goede lijkt me. Maar hij werkt nu net zo sloom als een 2 gig ram >.<.

Nee, ik heb mijn laptop net een maand. Ik heb 3gig ram geheugen 1.9GHz 2x 512 KB processor. Gewoon een goede lijkt me. Maar hij werkt nu net zo sloom als een 2 gig ram >.<.

als je windows xp of vista 32 bits draait heeft hij ook niet veel meer nodig als 2gig.
Je merkt er eigelijk niet veel van, alleen kan jij nu waarschijnlijk meer programmatjes open met 3 gig.

Ja maar hij is een stuk slomer geworden. Ik wil hem net zo snel krijgen als in het begin

Ja maar kan het al zo snel zijn dat hij sloom word zonder die programmatjes?

gewoon, dat als ik die programmatjes niet heb dat ie na een maand al een stuk slomer kan zijn.

gedaan:thumb:

maar hij word er niet bepaald sneller van 1gb opgeruimt.

kijk wat ik wil is gwn alles wat ik ooit gedownload heb op deze computer eraf halen.zodat die seg maar net zo snel word als toen ik hem in de winkel kocht.

gr

Je recovery CD/DVD erin en opstarten en kiezen voor fabrieksinstellingen.

als je hem echt naar de fabrieksinstellingen wilt brengen, dan druk je bij het opstarten van het systeem steeds op F11... kom je vanzelf in een menu terecht waar je verder kunt kiezen...

allemaal vrij simpel...

Succes!

ga je dat om de 3 maanden doen?
Gwn je pc onderhouden met antivirusje en ccleaner, veel gemakkelijker

ga je dat om de 3 maanden doen?
Gwn je pc onderhouden met antivirusje en ccleaner, veel gemakkelijker

ja, ik had er ook al zo mijn gedachten over :P

Hij zal wel sneller werken zonder antivirus en antispyware programmatjes maar hoelang gaat dat duren? LOL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan