Fabrieksinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ralfynator

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Hallo,

ik heb een TOSHIBA Satellite L350 maar nu staan er nogal wat bestanden op die ik niet zie maar die er wel op staan. Bij aankoop van mijn laptop heb ik gelijk een backup gemaakt. Ik weet echter niet hoe ik de backup terug kan zetten, of weer terug naar de fabrieksinstellingen.
Ik hoop dat ik mijn probleem duidelijk heb kunnen maken.

Groeten, Ralf

:thumb:

bestanden die je niet ziet maar er wel zijn zijn de verborgen bestanden.
Je kan deze tevoorschijn laten komen door in de map op extra gaat klikken
-mapopties
-tabblad weergave
-en dan aanduiden verborgen bestanden en mappen weergeven.

Pas wel op dat je verborgen bestanden meestal niet zomaar mag verwijderen.
Het zou nogal gevolgen kunnen hebben voor je systeem dat hij niet meer goed opstart en dergelijke.

Ik vraag me eigenlijk echt wel af wat er juist aan de hand is want
bestanden op die ik niet zie maar die er wel op staan
ik vermoed toch dat je de verborgen bestanden bedoeld maar wat is het probleem dan met die bestanden.

dan,
je zou de backup kunnen terugzetten met het programma waarmee je het aangemaakt hebt en de laptop naar de fabrieksinstellingen terugzetten doe je ofwel met meegeleverde/zelf aangemaakte recovery dvd's ofwel door middel van de recovery partitie ;)

bestanden die je niet ziet maar er wel zijn zijn de verborgen bestanden.
Je kan deze tevoorschijn laten komen door in de map op extra gaat klikken
-mapopties
-tabblad weergave
-en dan aanduiden verborgen bestanden en mappen weergeven.

Pas wel op dat je verborgen bestanden meestal niet zomaar mag verwijderen.
Het zou nogal gevolgen kunnen hebben voor je systeem dat hij niet meer goed opstart en dergelijke.

Ik vraag me eigenlijk echt wel af wat er juist aan de hand is want
ik vermoed toch dat je de verborgen bestanden bedoeld maar wat is het probleem dan met die bestanden.

dan,
je zou de backup kunnen terugzetten met het programma waarmee je het aangemaakt hebt en de laptop naar de fabrieksinstellingen terugzetten doe je ofwel met meegeleverde/zelf aangemaakte recovery dvd's ofwel door middel van de recovery partitie ;)

hey bedankt:thumb:

maar ik lees overall dat je beter gewoon met de klantserves kan belle dus dat ga ik morgen even doen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan