Fabrieksinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

joelxxl

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2010
Hee iedereen,

Ik heb op het moment Windows 7, En ik wil graag mijn computer herstellen met de fabrieks instellingen alleen het probleem is is dat ik dat vroeger met Windows XP Altijd bij opstart gewoon op F10 drukte, als ik dit nu doe gebeurt er niks en kom ik gewoon bij mijn dual boot menu (Waar Windows XP nu niet werkt). Ik heb al systeemherstel geprobeerd alleen dan gebruikt hij automatisch een herstelpunt, wat ik dus niet wil. Kan iemand mij helpen?

P.S. Ik heb geen installatie disc van Windows XP, toen ik mijn pc kocht stond XP er al op en kreeg dus geen CD mee, van windows heb ik hem wel.

Groeten,

Heb je tijdens de installatie van Win 7 toievallig niet de herstel-partitie overschreven?

Verrek ja je hebt gelijk... mijn herstelpartitie staat op mijn hardeschijf D: alleen heb ik er niks overheen geschreven alleen als ik in die hardeschijf kijk staat er een map RECOVERY met niks erin :eek:

Maar het rare is als ik dan bij hardeschijf D kijk dat er wel staat 914MB Van de 6,36 GB beschikbaar. Dus hij moet er nog wel ergens staan alleen hij word niet gelezen ofzo...

Laatst bewerkt:
Je zult waarschijnlijk een acer computer hebben. Je moet dan ALT+F10 drukken. Dit werkt, mits je de Acer versie van windows nog hebt.

Greetzz.
Timo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan