Fabrieksinstellingen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jitchell

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2011
Berichten
2
Hallo allemaal,

Sinds een paar weken heb ik problemen met de verbinding met ons draadloze netwerk, zodra ik connectie met het netwerk staat er ; "Beperkte mogelijkheden" en was het vervolgens onmogelijk opnieuw verbinding met internet te krijgen. Dit kon ik oplossen door terug te gaan naar het vorige herstelpunt. Nu is dit echter niet meer mogelijk, elk herstelpunt geeft namelijk hetzelfde probleem.

Zijn hier oplossingen voor of kan ik beter terug naar de fabrieksinstellingen? En als ik terug ga naar de fabrieksinstellingen, heb ik dan opnieuw de windowslicentie nodig? Ik heb namelijk geen zin wederom te betalen voor een product dat ik eerder al betaald heb.

Bvd
 
Hoi Jitchell, ik zou niet meteen teruggaan naar fabrieksinstellingen, dat kan altijd nog.
Scan je computer eens goed met een antivirus programma
Probeer eerst eens om je netwerksleutel opnieuw in te geven bij je draadloos netwerk.
Als dit niet werkt kun je ook je draadloze router eens resetten ( minuut lang reset knop indrukken)
Hierna zul je de router wel opnieuw in moeten stellen ( wachtwoord en netwerksleutel)
Groet Jan
 
Hey,

De virusscan heb ik zojuist aangezet. Aan de router denk ik niet dat het ligt, aangezien de 3 andere laptops en vaste pc in huis gewoon verbinding hebben met het internet. Ik hou jullie op de hoogte wat er uit de scan komt.
 
Firewall ff uitzetten en dan kijke of je verbinding kan maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan