fabrieksinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

WouterBekkernens

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2015
Hallo allemaal, ik heb een klein probleempje.
een paar weken geleden ging ik een update doen op mijn windows 8.1.
Na die update kon ik op google chrome geen dingen meer downloaden, er kwam dan een foutmelding dat het niet was gelukt en je kreeg dan een wit beeld van wat je wilt downloaden.
Ik weet niet precies wat er stond maar het ging over dat ik geen machtigen heb om dat van het internet af te halen (het was gewoon google).
Dus ik beetje op op mijn laptop rond te snuffelen of ik het terug kon zetten, ik had toen iets gevonden waar je je laptop terug kon zetten naar een paar dagen geleden, dat allemaal gedaan.
toen ik mijn laptop op heb gestart ging ik kijken of ik nu wel wat kon downloaden via google dus ik wil google opstarten en krijg ik deze fout melding:

''C:\WINDOWS\SYSTEM32\credui.dll is niet geschikt voor Windows of het bevat een fout.
Probeer het programma opnieuw te installeren met behulp va de oorspronkelijke installatiemedia of neem contact op met de systeembeheerder of softwareleverancier voor ondersteuning.
foutstatus 0xc0000005.''

ik werk nu al al 2/3 weken op mozilla firefox maar ik kan me er maar niet aan wennen, en alles wat ik via firefox download en installeer moet ik na het afsluiten weer updaten en als het upgedate is staat er dat de update niet voltooid kon worden dus moet ik weer een half uur wachten voordat mijn laptop is opgestart.

Ik ben er een beetje klaar mee, maar mijn idee is nu om mijn laptop terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Maar mijn vraag is nu of dan of de credui.dll bestand weer gemaakt is, of ben ik dan alsnog alles kwijt en doet hij het nog niet.

zou iemand mij willen helpen,

Vriendelijke groet Wouter.

Dat dll-bestand wordt gebruikt om in te loggen bij "webroot"...
Voor je terug gaat naar fabrieksinstellingen zou ik je aanraden om even een systeem-check te doen.
Open een command-prompt: Start => alle programma's => bureau-accessoires=> opdracht-prompt => re-muisknop => uitvoeren als administrator.
Als het zwarte scherm met cursor verschijnt type je: "sfc /scannow" ( zonder de " , en let op de spatie tussen sfc en / ) en druk op enter.
Laat het systeem zijn integriteitscheck doen en meld even of er fouten zijn gevonden en/of hersteld..?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan