facebook account gehackt

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanwillemsen

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2005
Berichten
292
Mijn prive facebook account is gehackt, probleem is dat ik hem met geen mogelijkheid meer terug kan krijgen.
Het mailadres is gewijzigd en het mobiele nummer wat er aangekoppeld was is ook verwijderd, nu kan je via de hacked pagina van facebook een id of rijbewijs uploaden maar daarna krijgen we een mailtje die ecrypted is en we dus niet kunnen lezen.
Iemand een idee wat we nog meer kunnen doen om te herstellen zitten helaas ook wat zakelijke pagina's aangekoppeld.
 
hacked pagina van facebook een id of rijbewijs uploaden maar daarna krijgen we een mailtje die ecrypted is en we dus niet kunnen lezen.
Waarom moet je dat lezen dan?

Doe dit meteen als je Facebook-account is gehackt

Als je nog kunt inloggen op Facebook is het belangrijk dat je zo snel mogelijk je wachtwoord verandert. Dit is alleen mogelijk als je nog toegang tot je account hebt. Kun je niet meer inloggen, vraag dan een wachtwoordreset aan. Als dit ook niet werkt, dan is de kans groot dat de hacker het mailadres van jouw Facebook-account heeft gewijzigd. Maak in dit geval een melding bij Facebook.

Nadat je wachtwoord is gewijzigd ga je naar de beveiligingsinstellingen van je account. Hier zie je overzichtelijk alle locaties waar jij hebt ingelogd. Controleer of alle locaties bekend voorkomen. Zie je een locatie of device die je niet kunt plaatsen, dan klik je op de drie puntjes aan de rechterkant. Klik vervolgens op ‘ben jij dit niet?’. Er verschijnt een lijst met beveiligingsopties. Pas zoveel mogelijk aan. De locaties die je niet bekend voorkomen kun je makkelijk op afstand uit laten loggen.

Misschien dat deze website je kan helpen: https://www.want.nl/facebook-account-gehackt-2/
 
Laatst bewerkt:
verwacht dat daar iets van een link in staat om de account te herstellen maar die berichten zijn dus niet leesbaar door encryptie
 
Wat stuur je precies voor bestand op naar Facebook? En wat staat er in die mail die encrypted is?

En voor de volgende keer:
Zet tweetraps verificatie aan!
 
Laatst bewerkt:
Ik zie geen bijlage hier, vanwege een bug in het forum.
Kan je die uploaden op www.imgbb.com (graag zonder personalia en etc)
 
En heb je het bestand al geopend? Is het leesbaar?
 
Staat er geen beschrijvende content in de mail?
Het lijkt mij sterk dat ze enkel met een encoded bijlage komen.
 
Je hebt minimaal een sleutel nodig om het te kunnen decoderen.
Ik denk datje ergens een stap bent overgeslagen waar wat uitleg vermeld wordt.
 
ben inmiddels zover dat mijn mailadres weer onder het account hangt alleen sturen ze nu dus een verificatiecode naar de mail alleen zijn die berichten die facebook verstuurd met die code encrypted en niet leesbaar,
snap werkelijk niet dat facebook zulke berichten encrypt gaat versturen want kan nu geen enkel bericht vanaf hun kant lezen dus ook je account niet meer activeren
 
ben inmiddels zover dat mijn mailadres weer onder het account hangt
Als je dat kunt... kun je dan niet die encryptie eerst uitzetten? Of heb je dan die code eerst nodig, mss een overbodige vraag ....tis mijn gebrek aan FB kennis....
Want hoe kun je anders je mail adres er weer onder krijgen...... das nogal een verandering....zonder code??? Das niet logisch...
 
Laatst bewerkt:
nee je moet iid eerst die code invoeren, mailadres is terug gekomen een dag na het versturen van een kopie van het rijbewijs/id
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan