Facebook app (static tab) (iframe)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jachasmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2006
Ik ben bezig met het ontwerpen van een static tab in facebook
met woobox

Ik loop nu tegen het volgende aan:

Ik gebruik de standaard iframe van facebook maar wil nu navigeren in de zelfde iframe hoe is dit mogelijk? heb target"_self" target="_top" geprobeerd ook heb ik in de bron gekeken en de name van de iframe geprobeerd,

Wat is wel de juiste manier?

<a target="?" href="url">

als je de url van een iframe wilt aanpassen met een link buiten het iframe, dan gebruike je voor iframe <iframe name="iframe" id="iframe" /> en als link <a href="link" target="iframe"> link </a>

Juist maar wat nu als dat in Facebook moet? want Facebook maakt zelf een Iframe aan met daarin de url die ingeladen wordt

name="facebookapp" of id="facebookapp"

Geen van alle opties werkt tot nu toe.

Ja normaal gesproken werkt dit perfect. ik ken de basis.

Alleen ik loop nu tegen het probleem aan dat Facebook iframe bepaalde codes blokkeert tenminste dat idee krijg ik. aangezien Base url ook niet ondersteund word.

Ik heb naar mijn mening alles precies goed alles werkt extern! maar zodra het in de iframe van facebook moet komen werken de url's niet meer
overal waar ik info zoek over het ontwerpen van apps in facebook lijken te zijn verouderd.
<?php
$content = str_replace('<a href="', '<a target="app_runner_fb_https53688febd3ed39a90415890" href="completeurl/div_load_profiel.php?p=', $content);
?>

is het naam van dat iframe element steeds anders dan?

Nee naar mijn idee blijft die het zelfde maar zodra ik die aanroep krijg ik telkens een nieuw tab of nieuwe pagina. of hij doet helemaal niks als ik dan rechte muisknop gebruik en druk open bron krijg ik wel weer de juiste pagina nog steeds buiten de iframe.

ik heb al aantal forums de zelfde vraag gesteld niemand lijkt hier antwoord op te hebben...

Hoop echt dat iemand hier ervaring mee heeft en mij de oplossing kan bieden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan