facebook artikelen maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
weet iemand hoe ik op facebook artikelen kan maken met bijv. foto's of filmpjes(youtube??) toegevoegd?

dank u

Als je op je startpagina zit kun je bovenaan een status maken. Hier kun je tekst typen en vlak boven het tekstveld staat ook foto's/video's toevoegen. Zou niet zo moeilijk moeten zijn.

Succes

ok, getest, maar nu ziek ik wel dat deze op mijn hoofdpagina staat met de berichten welke vrienden gedeeld hebben. Is het op een of andere manier mogelijk om alleen mijn eigen plaatsingen op de hoofdpagina te krijgen?

moet je rechtsboven eens kijken bij instellingen van je pagina, daar aanvinken dat bijv alleen je eigen berichten zichtbaar zijn (weet niet precies waar, zal straks kijken)

ik heb alleen meldingen van goede vrienden weergeven gevonden, wanneer ik dat op nooit zet, dan verdwijnen de meldingen op mijn facebookpagina niet.

Je kunt ze voor jezelf ook niet automatisch weghalen, wel zodat anderen ze niet meer zien. Je kunt ze wel handmatig verbergen, dan moet je je muis op het bericht houden, dan staat er een pijltje rechtsboven aan het berichtje, klik hierop en dan op verbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan