Facebook gehacked en email gewijzigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vanessatjebelgie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2013
Berichten
4
Hoi,

Kan iemand me aub aub helpen, ik heb een Facebook, maar die is gehacked, en het email dat eraan hing is gewijzigd, ik weet wel in welk maar ik kan er niet aan, wie kan gmail hacken, zelfs als je geen recovery email geheime vraag enz kan beantwoorden, Facebook wil niet helpen, zelfs niet met kopie van mijn identiteitskaart

Snik snik snik
 
Ja wat dacht je zelf? Dat facebook voor al die miljoenen accounts een persoonlijke klantenservice heeft? Je kunt eigenlijk niet meer dan contact met ze opnenem via de gebruikers support.
Er was volgens mij toch ook een manier om de toegang van je account terug te krijgen door vrienden?
Dan moet je je eigen naam (van facebook account) en de naam van een (goede) vriend invullen.
Verder weet ik niet precies wat er dan gebeurt, maar volgens mij wordt je vriend als een soort bewijsmateriaal gebruikt ofzo.

Ik vraag me wel af wat iemand eraan heeft om een facebook account te hacken...
Download nooit zomaar vanalles en vul natuurlijk geen gegevens in op vreende sites, zelf als je je hier aan houdt heb je soms te maken met een gestolen account. Ik weet ook niet precies hoe dit kan.
 
Hallo websitevrager, tja, wat heeft iemand daaraan, dat vind ik ook, maar ik zit met de gebakken peren,!!! Idd via een vriend zegt de support zou dat moeten gaan, maar ik vind neegens hoe ik dat moet ingeven
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik moet via Google Wallet 1 us dollar betalen via betaalkaart, visa MasterCard, tja da heb ik niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan