Facebook like werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ginojo

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2010
Hallo allemaal,

Ik heb weer een probleem.

Ik heb een paar maanden geleden een website (Homepage) gemaakt met een facbook like button. Werkte prima, toen. Nu wil ik ook een like button op een andere website (Blog) maken en kom ik erachter dat het niet werkt, ook op mn ouder niet, waarop het eerst dus wel werkte.

Hoe kan dit?

Gino

Goed, eigenlijk is het antwoord heel simpel: 1 keer ge-liked en je kan niet meer like'en.Als je het bij meerde mensen hebt kan je de relavante code posten, dan kan ik hem indien nodig aanpassen.

EDIT: Ik kan hem wel like'en.

EDIT - EDIT: Het is vreemd. Ik kan dubbel like'en.

Laatst bewerkt:
Maar de likes worden niet geregistreerd, want ik zie nog steeds niet dat iemand de pagina leuk vind? ik snap het echt niet.
ik gebruik het iframe:
Code:
<iframe src="//www.facebook.com/plugins/like.php?href=http%3A%2F%2F86.82.32.9%3A82%2F&amp;send=false&amp;layout=standard&amp;width=300&amp;show_faces=false&amp;action=like&amp;colorscheme=dark&amp;font=lucida+grande&amp;height=35" scrolling='no' frameborder='0' style="overflow:hidden; border:none; width:300px; height:35px;" allowTransparency="true"></iframe>

Lijkt me toch gewoon goed?

Gino

ik heb even de like button van mn blog afgehaald, zo kan ik hem tog lanceren. alsnog staat ie wel op de homepage. En hoop nog steeds op iemand met een oplossing :$ haha

Ik heb dit probleem al een tijdje geleden verholpen, naja. op een of andere manier is het gwn gaan werken xD

zal wel, nu heb ik het alsnog in een fb-page gepropt en een likebox gemaakt. werkt als een trein.

K dacht, ik zal het even mededelen. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan