Hallo Facebook-vrienden, ik zou graag iedereen om een gunst willen vragen. Facebook heeft blijkbaar al de privacyinstellingen veranderd! Dankzij de nieuwe "Grafische App" kan iedereen op FB (zelfs iemand in het buitenland), je foto's zien, je voorkeuren te weten komen en je opmerkingen lezen. Als je vrienden "Liken" of klikken op "Reageren", kunnen hun vrienden automatisch onze berichten zien. Helaas kun je deze instelling niet zelf wijzigen.
Dit bericht verschijnt de komende dagen en als je eenmaal hebt gedaan hebt wat ik je vraag, reageer dan vervolgens met de woorden "Check!"
Dus, alsjeblieft, sleep je de muis op mijn naam (zonder te klikken), er verschijnt een venster. Sleep de muis op "vrienden" (nog steeds zonder te klikken) en vervolgens "Instellingen". Klik op "Instellingen". Er verschijnt een lijst. Verwijder het vinkje voor "levensgebeurtenisssen" en "reageren en vind-ik- leuks". Dan zijn mijn activiteiten met vrienden en familie niet meer openbaar. KOPIEER nu dit bericht en zet hem in je status veld. (Ik zei kopiëren en plakken en niet "delen"). Zodra ik het gepubliceerd zie, zal ik hetzelfde doen bij jou. Dank je.
Kan iemand mij vertellen of dit klopt?
Laatst bewerkt door een moderator: