facebook probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

yanik

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2011
Berichten
316
Ik kan op facebook geen commentaar posten op de commentaren van andere mensen. Wanneer ik op Enter druk, doet facebook helemaal niks en is mijn commentaar niet geplaatst. Ik gebruik Ubuntu en heb vandaag voor het eerst dit probleem, facebook heeft het altijd prima gedaan, maar vandaag doet het raar. Ik gebruik trouwens firefox als browser
 
Laatst bewerkt:
Ik kan op facebook geen commentaar posten op de commentaren van andere mensen. Wanneer ik op Enter druk, doet facebook helemaal niks en is mijn commentaar niet geplaatst. Ik gebruik Ubuntu en heb vandaag voor het eerst dit probleem, facebook heeft het altijd prima gedaan, maar vandaag doet het raar. Ik gebruik trouwens firefox als browser
Ik heb dit probleem ook op xp en ga ervanuit dat het op win7 precies hetzelfde is
 
Ik lees nu dat het probleem aan de browser kan liggen. Hoe kan ik firefox linux updaten?
 
Ik heb dus firefox gedownload en nou weet ik niet hoe ik het moet installeren
 
en opeens doet ie het weer zonder dat ik de browser heb geïnstalleerd. Sry dat ik blijf spammen peeps, doe het niet voor de lol
 
Ik heb een webiste gevonden met instructies, maar weet niet welke linux Ubuntu versie ik heb. Heo kom ik erachter?
 
Je zou het kunnen doen door in Ubuntu Softwarecentrum naar Hardinfo te zoeken. Dit programma geeft systeeminformatie.
 
gebruikt er iemand facebook op Ubuntu? Heb je er problemen mee? Hoe heb je die opgelost? Met google chrome deed hij het 1 keer, maar daarna is het probleem weer begonnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan