Facebook probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kerkrade

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2011
screenshot facebook.JPG

Zoals al te zien is in de screenshot, krijg ik een wit beeld op facebook met aan de zijkant reclame. Deze reclame heb ik weggehaald maar de nieuwe Timeline doet het nog steeds niet. Wie heeft hetzelfde probleem/oplossing? Ik heb al gegoogled maar vond geen antwoord. Het probleem heb ik trouwens alleen in Google Chrome.

Laatst bewerkt:
Al eens eraan gedacht om Facebook daarover te mailen? Dat lijkt mij iets slimmer. Ik heb hetzelfde probleem gehad en na een mailtje naar hun was het opgelost.

ik heb een kleine oplossing op firefox

Ga via Firefox naar ADD-ons.En Zoek dan USER AGENT SWITCHER en download dat. Daarna schakel je het in op "internet explorer 7 of 8". MAAR NIET 9 !!!!
Dit zou moeten helpen. PAS OP !!! HET WERKT ALLEEN OP FIREFOX.
hoe komt dat?? Firefox ziet jouw facebook als de oude aan. Maar eigenlijk heb je nog steeds de tijdlijn, word gewoon anders weergeven.

Al eens eraan gedacht om Facebook daarover te mailen? Dat lijkt mij iets slimmer. Ik heb hetzelfde probleem gehad en na een mailtje naar hun was het opgelost.
En in het Engels of Nederlands?
*EDIT* Al gedaan

Laatst bewerkt:
@ Dizzyboy97, dit is natuurlijk complete onzin wat je schrijft, en je maakt het veel te moeilijk. Een mailtje naar Facebook is genoeg. Hij hoeft helemaal niets!! te downloaden.

@Ed58

Het is eigenlijk wel goed als een voorlopige oplossing. Natuurlijk niet voor heel je leven, dat weet ik ook wel haha. Maar hij kan wel mailen naar Facebook om dat te maken en terwijl dat gebruiken. Daarna kan je bij de Add-ons terug User agent switcher deinstalleren en Terug je vertrouwelijke browser gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan