Facebook ruimte

Status
Niet open voor verdere reacties.

KarelStromph

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2013
Facebook,

Weleer kon ik zoveel foto's plaatsen als ik wilde, maar nu stopt ie na 2 foto's. Weet iemand wat ik hiertegen kan doen? (Windows7)

Groet, Karel

Heb je dit pas of al een langere tijd ?

Overigens iets meer moeite doen je vraag in de juiste sectie te plaatsen kan geen kwaad.

Hallo Terrarabo,

Ongeveer 2 weken, Windows 7

Sorry voor de verkeerde plaatsing, ik kon (onervarenheid) de goede niet vinden.

Groet, Karel

Kan vele oorzaken hebben, wil je ze in een gewoon bericht plaatsen ?
Geen erg grote bestanden of afwijkend formaat bijvoorbeeld tiff in plaats van een jpeg ?

Hallo Terrarabo,

Niets bijzonders, gewone (vrij kleine) .jpg, zoals a 100x eerder. Noem maar een paar mogelijke oorzaken!

Denk dat je eerst eens op een ander systeem moet gaan kijken wat die doet.
Zo kan je de bron van het probleem ontdekken.

wat bedoel je? Ik herhaal enige weken geleden deed het goed, sindsdien is eigenlijk niet veranderd.

Heb je geen andere PC/laptop in huis waarop je kan testen ?
Zo kan je achterhalen of het aan je huidige pc of laptop ligt.
Oorzaken achterhalen is van een kwestie van zaken uitsluiten hè.

Jawel, op mijn lap-top hetzelfde verhaal, 2 plaatjes en niet meer, maar op de 3e computer komt internet niet eens door. Vanmiddag komt monteur van KPN, daarna zie ik wel wat er gebeurt. Je hoort het van mij.

Verplaatst van besturingssystemen naar deze sectie.
Succes verder met je vraag.

Ik had nog 3 tavolos (of hoe ze heten) TV-adapter1.jpg, over NA de bekabeling (i.p.v. WiFi van de 2 TV's), deze bood ik aan en de monteur greep het met 3 handen, installeerde ze meteen en binnen 20 minuten sprongen mijn loadsnelheden omhoog:

Snelheid3.jpg, deze kwestie kwam dus niet meer aan bod (nam aan dat het nu wel in orde zou komen), quod non, het probleem BLIJFT, kan nog steeds niet meer dan 2 plaatjes publiceren (maand geleden non 6 of 10). Overigens dezelfde plaatjes, dus aan de grootte is niets veranderd.

Ik zou heel blij zijn als iemand een antwoord op het probleem wist.

Groet, Karel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan