Facebook vind-ik-leuks verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Estel

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2013
Hallo! Ik zit met een probleempje. Een vriend van mij heeft het voor elkaar gekregen zijn facebook vind-ik-leuks (ik bedoel muziek, films, mensen die je inspireren etc.) te verbergen.
Je ziet dan naast je profielfoto, over, vrienden, foto's en 'meer' onder 'meer' staan normaal naast plaatsen, kaart en notities ook films/boeken/tv programma's enz. Die opties staan er nu niet meer. Kan iemand mij helpen? Het is echt heel vervelend, als je naar de pagina's van gelikete dingen gaat zie je nog wel dat er een v'tje van vind-ik-leuk staat in plaats van een duimpje, maar op de tijdlijn kun je de vind-ik-leuks niet meer terugvinden. Weet iemand raad? Alvast heel erg bedankt!

Wat is precies je vraag?

Je hebt het er over dat een vriend zijn Facebook likes heeft verborgen. Als hij dat zo ingesteld heeft kun jij dat niet aanpassen.

Sorry, was een beetje onduidelijk. Hij wilde het zelf graag aanpassen, omdat hij als hij ingelogd was op zijn eigen account de vind-ik-leuks niet meer zag, zoals ik hierboven heb beschreven.

Vermoedelijk vindt hij de opties terug onder zijn eigen profielpagina en dan "Informatie bewerken".

Wanneer hij dan wat naar beneden scrollt staan daar de likes en interesses.
Daar kun je bij aangeven wat wel en niet weergegeven wordt.

De opties zijn teruggevonden door bij 'kaart' op het tandwieltje dat 'instellingen' betekent te klikken en vervolgens op secties bewerken te klikken. Dan opent zich een menu waarin je kan aanvinken wat je wel en niet wil. Bedankt voor alle moeite :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan