Facebook Vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Korbin

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2009
Beste Helpmij Members,

Lange tijd geleden dat ik hier voor het laatst ben op geweest, maar ik zit met een probleem.

Ik kan mijn vriendin z'n tijdlijn/prikbord niet lezen en zien wat er bij haar op word gezet!
Ik zie enkel alleen berichten van mij, of berichten van haar waarin ik ben getagd, voor de rest zie ik niks terwijl ze recent nog foto's heeft geupload en dingen op haar tijdlijn heeft gezet. Ook zie ik bijvoorbeeld haar Info niet meer dat ze met mij gaat. Terwijl als lynn of iemand inlogd, die informatie wel ziet.

Mijn vriendin en ik zijn bevriend op Facebook en hebben zo ook een relatie als INFO.
Overigens heb ik het op iedere webbrowser geprobeerd vanuit mijn account, ook heb ik mijn facebook geleegd. Ik heb het op verschillende netwerken geprobeerd enzovoort.
Haar Privacy gegevens staat op Vrienden en die van mij op Openbaar. Ook heb ik vanuit haar account gekeken of ze mij heeft geblokkeerd maar dat gaat niet, want dan waren we niet meer bevriend.

IEMAND SUGGESTIES? Stel het erg op prijs want ik wil dingen van haar LIKEN!!!!!

Dankjeee!

Als je via jouw account naar haar profielpagina gaat wat staat er dan op het knopje naast "Bericht" (Rechtsboven)?

Wanneer je daar met je muis boven blijft hangen staat er dan een vinkje bij "Weergeven in nieuwsoverzicht"?

Dit krijg ik dan :(

Untitled-4.jpg

Nu is Aangevinkt, en Tijdlijn is aangevinkt :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat was inderdaad de verkeerde, ik bedoelde dus het knopje links naast bericht maar daar was je al achter ;)

Al kunnen testen of het heeft geholpen?

Berichten samengevoegd en topic verplaatst naar de juiste sectie!

Tha Devil, nee, maak is een screen want volgens mij hebben wij het alle 2 ergens anders over :P haha ik heb bij haar op de tijdlijn en NU aangevinkt

Deze bedoel ik, dit is op de tijdlijn van de ander :)
attachment.php

Bijlagen

• Screen Shot 2012-09-17 at 10.35.55.png
    Screen Shot 2012-09-17 at 10.35.55.png
    29,6 KB · Weergaven: 57
Fb.jpg

Dit heb ik nu :)

En net heb ik haar getagged in een foto van mij, en dat komt nog eens niet bij haar op de pagina,, rare gebeurtenissen :O

Laatst bewerkt door een moderator:
Hee ThaDevil, Me vriendin en ik hebben het gevonden :) Ze had mij bij Vrienden op NIet Toegankelijk aan gevinkt :P zal wss perongelijk zijn gebeurd hahah! DANKJEE VOOR DE MOEITE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan