Facebookproblemen, wie kan mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nitwit233

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 okt 2012
Beste Forummers,

Ik gebruik Facebook bij mijn vrijwilligerswerk maar nu heb ik een (groot) probleem. Ik ben niet zo'n computervirtuoos maar misschien weet iemand dit, heeft iemand dit ook (meegemaakt) of weet iemand een oplossing?

Het volgende probleem speelt zich af:

Ik kwam er twee weken geleden achter dat bijna al mijn foto's én tekst van Facebook waren verdwenen.
Ik heb dit gemeld aan Facebook maar zij hebben hier niet op gereageerd.
Enfin, ik ben een hele lange dag bezig geweest om alles er weer opnieuw op te zetten, maar aan de onderkant verdwijnt er weer van alles. Ik heb al twee keer mijn wachtwoord gewijzigd. Ik heb geen virus op de computer, dat is met een professioneel programma nagekeken, verder hebben wij de nieuwste versie van Gdata er opstaan.
Ik weet het even niet meer. Moet ik mijn account de-activeren en weer activeren. Ik baal als een stekker. Heb veel tijd en energie in mijn 'Facebook-voor-het-goede-doel' gestoken en nu mis ik weer tweederde van alles wat ik er opnieuw op heb gezet, het lijkt of de bodem van mijn Facebookpagina lek is....

Wie helpt? Of is er toch iets met mijn laptop aan de hand??
Graag jullie tips en adviezen.
Alvast bedankt!

beste nitwit,

je hebt 2 opsies,1ste opsie je mail in tippen en op wachtwoord vergeten drukken en dan je wachtwoord veranderen vija je mail of 2 opsie een nieuwe facebook met hetzelfde naam en gegevens aanmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan