Facebookvraagstuk: berichten verdwenen van tijdlijn. Herstelmogelijkheid?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Blijkbaar is een aantal berichten met foto's op mijn Facebooktijdlijn verdwenen. Een raadsel (en vervelend) voor mij. :confused:

Komt dit meer voor en zo ja, kan ik dit misschien ergens herstellen?

Hallo Chopra. Mhh lastig zeg. Dit las ik. Klikje :(

Belangrijk dan contact opnemen o.i.d. Klikje

Blij dat ik geen FB heb, oef wat een regeltjes zeg. Maar dat terzijde. :P

Laatst bewerkt:
Als je geen FB hebt, waardeer ik het des te meer dat je de moeite doet om mee te denken en me te helpen :thumb:

Inderdaad, FB/YouTube cs gaan bijna ten onder aan pagina's vol regeltjes en wijzigingen.

Helaas geeft de link niet veel meer inzicht in de problematiek.

EDIT: 2e link is zeer verhelderend! Inmiddels meer dan een dag het probleem, dus even mailen. Hmmmpphffff .. de pagina is niet meer aanwezig of onbereikbaar....

Ik heb nu via mijn account een bericht gestuurd aan FB.

Ik blijf verder zoeken en natuurlijk hopen op andere tips/suggesties etc. :)

Laatst bewerkt:
Ja ik zag het de link is dood dat had ik niet gecontroleerd. sorry.

Inmiddels weer wat tijd verder... nog steeds geen enkele reactie ontvangen :confused:

Je zou toch zeggen als je ergens op hebt geklikt, in jou geval "verbergen in tijdlijn", ik denk dat je dat gedaan hebt.

Dan moet je dit toch terug kunnen terug draaien. Of zit ik maar te raaskallen. :D

Zoiets als dit.

tijdlijn.JPG

Laatst bewerkt:
Ik weet zekrr dst ik ze niet op verborgen heb gezet, maar dit zou ik toch wel eens willen checken.
Wat je beschrijft is iets anders, maar toch ook weer interessant ;)

Nou ja, zit 'n beetje te speuren in diverse instellingen en vind ineens onder Activiteitenlogboek/Berichten die je hebt verborgen m'n berichten die ik dus kwijt was.
En nog mooier, op het 'verbodsbordje' rechtsboven in zo'n bericht kun je met de r.muisknop het weer zichtbaar maken op de tijdlijn. Leuk detail: zelfs een soort prioriteit toekennen is op deze manier mogelijk. :thumb:

Chopra, geweldig en wat leuk gevonden dat had ik nooit gevonden dus, want ik heb geen Facebook. :p Nee zonder dollen goed gedaan. :thumb: En tot de volgende keer wellicht op dit forum. Fijne avond nog. Groet Manamana.

Dankjewel en nogmaals dank voor je meedenken en -speuren :-D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan