Jeronimo78
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 25 okt 2008
- Berichten
- 1
Goedemiddag,
Ik wil in word een simpel factuur systeem bouwen, de factuur bevat de volgende variabele gegevens :
- NAW
- eventueel referentie
- Factuurnummer (automatisch oplopend)
- Factuurdatum
- Datum bon
- 3 variabele bedragen (bon, administratiekosten, eventueel ontvangen fooi)
- Totaal bedrag
Waarom word met zoveel goedkope online factuurprgramma's? Ik maak facturen waar de btw niet op vermeld is, het is puur een begeleidend document van de kassabon welke ik doorstuur.
Zodra er via sjabloon een nieuwe factuur wordt gemaakt moet er eerst een invulscherm komen om de variabele gegevens in te vullen, dan de gegevens wegschrijven in 2 bestanden. 1 natuurlijk de factuur, maar ook de gegevens van de factuur in een lijst (zodat de lijst openstaande posten kan beheerd worden)
Wie zou me hiermee op weg kunnen helpen, ik kan aardig met word overweg, maar heb weinig ervaring met vba.
Alvast bedankt voor de reacties.
Groet,
Jeroen
Ik wil in word een simpel factuur systeem bouwen, de factuur bevat de volgende variabele gegevens :
- NAW
- eventueel referentie
- Factuurnummer (automatisch oplopend)
- Factuurdatum
- Datum bon
- 3 variabele bedragen (bon, administratiekosten, eventueel ontvangen fooi)
- Totaal bedrag
Waarom word met zoveel goedkope online factuurprgramma's? Ik maak facturen waar de btw niet op vermeld is, het is puur een begeleidend document van de kassabon welke ik doorstuur.
Zodra er via sjabloon een nieuwe factuur wordt gemaakt moet er eerst een invulscherm komen om de variabele gegevens in te vullen, dan de gegevens wegschrijven in 2 bestanden. 1 natuurlijk de factuur, maar ook de gegevens van de factuur in een lijst (zodat de lijst openstaande posten kan beheerd worden)
Wie zou me hiermee op weg kunnen helpen, ik kan aardig met word overweg, maar heb weinig ervaring met vba.
Alvast bedankt voor de reacties.
Groet,
Jeroen