Factur maken en lijst vullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeronimo78

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 okt 2008
Berichten
1
Goedemiddag,

Ik wil in word een simpel factuur systeem bouwen, de factuur bevat de volgende variabele gegevens :

- NAW
- eventueel referentie
- Factuurnummer (automatisch oplopend)
- Factuurdatum
- Datum bon
- 3 variabele bedragen (bon, administratiekosten, eventueel ontvangen fooi)
- Totaal bedrag

Waarom word met zoveel goedkope online factuurprgramma's? Ik maak facturen waar de btw niet op vermeld is, het is puur een begeleidend document van de kassabon welke ik doorstuur.

Zodra er via sjabloon een nieuwe factuur wordt gemaakt moet er eerst een invulscherm komen om de variabele gegevens in te vullen, dan de gegevens wegschrijven in 2 bestanden. 1 natuurlijk de factuur, maar ook de gegevens van de factuur in een lijst (zodat de lijst openstaande posten kan beheerd worden)

Wie zou me hiermee op weg kunnen helpen, ik kan aardig met word overweg, maar heb weinig ervaring met vba.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groet,
Jeroen
 
Om hulp te krijgen, moet er wel iets zijn om mee te helpen :). Begin eens met je eigen opzet te posten, en dan bij voorkeur ook al met een formulier dat je wilt gaan gebruiken. Dat formulier maken is namelijk niet zo heel lastig, en daarvoor hoef je ook nog niet te programmeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan