Pietjekukel
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 nov 2008
- Berichten
- 63
Hallo beste mensen,
ik heb de hele middag rond zitten struinen in de help topics maar kom er niet helemaal uit.
ik ben bezig een factuur in Excel te maken welke de volgende acties in VBA of met macro's onderneemt.
- Printen ( twee exemplaren )
- Opslaan als PDF
- nieuwe blanco nota met een automatische fact.nr ophoging
Zoals jullie begrijpen ben ik niet echt een specialist te noemen, maar ik doe mijn best.
Ik heb inmiddels het opslaan en nieuwe opgehoogde factuur deels in orde.( zij bijlage)
Alleen schrijft hij de factuur als excel weg en niet als PDF. ook het printen zou ik graag opgelost zien
Vr. groet Piet de Haan
P.S. k werk met Widows 7 en Excel 2007.
Update 23/12/14
Het uitprinten heb ik inmiddels opgelost door gewoon twee keer een print opdracht te geven.
Nu wil ik nog graag de factuur wegschrijven in PDF.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Groetjes Piet
ik heb de hele middag rond zitten struinen in de help topics maar kom er niet helemaal uit.
ik ben bezig een factuur in Excel te maken welke de volgende acties in VBA of met macro's onderneemt.
- Printen ( twee exemplaren )
- Opslaan als PDF
- nieuwe blanco nota met een automatische fact.nr ophoging
Zoals jullie begrijpen ben ik niet echt een specialist te noemen, maar ik doe mijn best.
Ik heb inmiddels het opslaan en nieuwe opgehoogde factuur deels in orde.( zij bijlage)
Alleen schrijft hij de factuur als excel weg en niet als PDF. ook het printen zou ik graag opgelost zien
Vr. groet Piet de Haan
P.S. k werk met Widows 7 en Excel 2007.
Update 23/12/14
Het uitprinten heb ik inmiddels opgelost door gewoon twee keer een print opdracht te geven.
Nu wil ik nog graag de factuur wegschrijven in PDF.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Groetjes Piet
Bijlagen
Laatst bewerkt: