• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Factuur aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hielkelinio

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2009
Hallo

Ik zoek een goede excel factuur, die heb ik gevonden maar er zitten maar weinig factuurregels in. Ik heb zelf geprobeerd om dit aan te passen, maar dat is niet gelukt

http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/financien/factureren_met_excel_1.aspx (Verkoopfactuur5.xls)

Zou iemand voor mij dit bestand zo kunnen aanpassen dat er elke keer automatisch een nieuwe factuurregel bij komt of dat het bestand 50 regels bevat

al vast bedankt

Zoiets, je moet alleen even bij de datum kijken =Vandaag() of handmatig, dus als je het bestand in excelvorm bewaard zal de datum iedere dag veranderen.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
ja bedankt dit is precies wat ik bedoel

hij mag op opgelost maar ik weet niet hoe dit moet

Kijk rechtsonder een beetje naar beneden scrollen!!!

Hallo Hielkelinio,

Heb je ook het afdrukken met en zonder accept getest?

Groet

Dirk

@dirktimm,
Het is goed dat je dat aanhaalt, want ik heb er voor de rest niet naar gekeken, ik heb zeker geen kaas gegeten van vba maar ik zag wel, (naderhand) dat sommige dingen niet helemaal goed komen. Dus als je je geroepen voelt hou ik mij ook aanbevolen.

Bvd.

Hallo Johan,

Of ik mij geroepen voel, weet ik nog niet. Daarvoor ontbreekt nog enige informatie. B.v. Stel er gaan 20 factuurregels op een normale factuur (dus het oude model), dan zul je waarschijnlijk willen dat indien er minder dan 20 factuurregels zijn er geen twee bladen worden geprint, maar de “oude” lay-out.
Maar wat indien er meer dan 20 factuurregels zijn, moet dan het acccept-gedeelte op het 1e blad vervallen, waarschijnlijk wel en i.pv. hiervan een subtotaal-overzicht?.
Het 2e blad moet dan openen met de factuurgegevens en het subtotaal?

Bovendien eerst zoeken of het model al eens is gemaakt.

Groet

Dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan