• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Factuur gegevens kopieren naar anders werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrgreen

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2009
Hoi Allemaal,

zoals de titel al aangeeft wil ik de gegevens van een factuur naar een ander werkblad wegschrijven.

Oftewel op het moment dat ik de factuur heb ingevuld wil ik het wegschrijven naar een ander werkblad maar niet de vorige gegevens overschrijven.

Er moet namelijk een lijst komen van alle gemaakte facturen, zonder dat wie door iemand handmatig moet worden ingevuld.

Ik heb geen verstand van VBA en/ of Macro`s.

Hoop dat het beetje duidelijk is, anders hoor ik het graag.

Gisteren beantwoordde ik een andere vraag.
Ik heb hetzelfde bestand gebruikt om uw vraag te beantwoorden.
Als je op de knop Boeken en printen klikt, worden de factuurgegevens overgezet naar tabblad "Debiteuren".

De rest van de code (opslaan als pdf en printen) is uitgeschakeld.
Om dat ook terug werkend te maken, moet je in de code alle afkappingstekens (' )voor de regels weghalen.

Als je uw eigen bestand hier post, breng ik het voor je in orde.

Bekijk bijlage 179926

Laatst bewerkt:
Hi Wieter,

heel erg bedankt, ik ga er mee stoeien, mocht ik er niet uit komen dan zal ik als nog het bestand hier posten.

Groetjes.

Hi Wieter,

bedankt voor je antwoord op mijn vraag.

Ondanks dat heb ik nog een tweetal vraagjes.

- is het mogelijk dat hij alles opslaan op het moment dat je op de knop drukt? Ik heb het met onderstaande code geprobeerd alleen dat werkt niet helemaal.
Code:
ActiveWorkbook.SaveAs "C:\ enz enz enz"

- En hoe kan ik zorgen dat de knop niet wordt uitgeprint. Ik dacht dat het een instelling van de knop zelf was, maar ik kan daar aan niks vinden.