Beste lede van Helpmij
Ik pas voor me zelf begonen en ik wou ierste via excel een factuur programma je maken. Maar die lip niet lekker dus ben gaan kijken of ik acces kon maken effe Google n
Heb ik een prog. Gevonden maar aanpassen dat is mij gelukt tot dat ik voor mij 100% en voor in huurder 60% moest naar corant rekening en die 40%van in huurder naar G rekening moest sturen.
Tabel ziet zo uit.
Aantal, omschrijving, prijs, totaal
Maar op factuur moet zoo uit zien
Subtotaal, btw(verlegt),totaal
Onderaan voor betaling moet komen staan.
40%van loonsom naar rekening ( bedrag )
betaling rekening. (bedrag ) dat is Total - die bedrag van loonsom
hiermee heb ik probleem
Alfast bedank.
Ik pas voor me zelf begonen en ik wou ierste via excel een factuur programma je maken. Maar die lip niet lekker dus ben gaan kijken of ik acces kon maken effe Google n
Heb ik een prog. Gevonden maar aanpassen dat is mij gelukt tot dat ik voor mij 100% en voor in huurder 60% moest naar corant rekening en die 40%van in huurder naar G rekening moest sturen.
Tabel ziet zo uit.
Aantal, omschrijving, prijs, totaal
Maar op factuur moet zoo uit zien
Subtotaal, btw(verlegt),totaal
Onderaan voor betaling moet komen staan.
40%van loonsom naar rekening ( bedrag )
betaling rekening. (bedrag ) dat is Total - die bedrag van loonsom
hiermee heb ik probleem
Alfast bedank.