Ik zit met een vraag.
Ik ben bezig om in Excel een client-database te maken, waaraan meteen de factuur gekoppeld is.
Mijn vraag is, hoe krijg ik het vooral elkaar dat ik alleen maar mijn eigen code hoef in te typen en dat excel automatisch de goede beschrijving geeft en in de juiste cel ook meteen het bedrag.
Ik heb nu 3 kolommen gemaakt. In de 1e kolom zet ik mijn eigen code bijvoorbeeld "VC", dan wil ik graag in kolom twee dat meteen daar de uitleg komt te staan "Vervolg Consult" en dan in kolom 3 de prijs.
Op help mij kwam ik niet het antwoord tegen wat ik zocht.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Let wel, ben niet heel handig met excel en formules.
Vast bedankt!
Ik ben bezig om in Excel een client-database te maken, waaraan meteen de factuur gekoppeld is.
Mijn vraag is, hoe krijg ik het vooral elkaar dat ik alleen maar mijn eigen code hoef in te typen en dat excel automatisch de goede beschrijving geeft en in de juiste cel ook meteen het bedrag.
Ik heb nu 3 kolommen gemaakt. In de 1e kolom zet ik mijn eigen code bijvoorbeeld "VC", dan wil ik graag in kolom twee dat meteen daar de uitleg komt te staan "Vervolg Consult" en dan in kolom 3 de prijs.
Op help mij kwam ik niet het antwoord tegen wat ik zocht.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Let wel, ben niet heel handig met excel en formules.
Vast bedankt!