Goedemiddag,
Ik zit al een behoorlijke tijd te klooien met een factuur bestand in excel.
De meeste voorbeelden of sjablonen zijn te ingewikkeld of te uitgebreid voor mijn toepassing.
Zou iemand mij willen helpen met het volgende,
Ik zou graag in het werkblad factuur regels kiezen uit het werkblad artikelen, zodat ik enkel een artikel hoef te selecteren en het aantal in hoef te vullen. Ik heb al vanalles geprobeerd met o.a. verticaal zoeken maar ik kom er niet aan uit.
Daarnaast zou ik het helemaal geweldig vinden als ik er een knop bij kan maken zodat ik de factuur kan opslaan in een vooraf ingestelde map met als bestandsnaam het door mij ingevoerde factuurnummer.
Zie de bijlage voor een leeg voorbeeld bestand.
Alvast bedankt voor jullie moeite
Bekijk bijlage Services invoice with tax calculation1.xlsx
Ik zit al een behoorlijke tijd te klooien met een factuur bestand in excel.
De meeste voorbeelden of sjablonen zijn te ingewikkeld of te uitgebreid voor mijn toepassing.
Zou iemand mij willen helpen met het volgende,
Ik zou graag in het werkblad factuur regels kiezen uit het werkblad artikelen, zodat ik enkel een artikel hoef te selecteren en het aantal in hoef te vullen. Ik heb al vanalles geprobeerd met o.a. verticaal zoeken maar ik kom er niet aan uit.
Daarnaast zou ik het helemaal geweldig vinden als ik er een knop bij kan maken zodat ik de factuur kan opslaan in een vooraf ingestelde map met als bestandsnaam het door mij ingevoerde factuurnummer.
Zie de bijlage voor een leeg voorbeeld bestand.
Alvast bedankt voor jullie moeite
Bekijk bijlage Services invoice with tax calculation1.xlsx